Veiklą atnaujina „PayPost“ klientų aptarnavimo skyriai (0)

Publikuota: 2020-04-28 Kategorija: Verslas
Veiklą atnaujina „PayPost“ klientų aptarnavimo skyriai
Lietuvos pašto nuotr. / PayPostas

Nuo antradienio veiklą atnaujina daugelis AB Lietuvos paštas finansinių paslaugų „Pay Post“ klientų aptarnavimo skyrių. Laikantis būtinų saugumo priemonių, klientai galės patogiai atsiimti išmokas, sumokėti mokesčius, atlikti pinigines perlaidas bei kitas finansines paslaugas.

„Švelninant karantiną, o kartu su tuo sutapus ir mokesčių mokėjimo laikotarpiui, nuspręsta atverti „PayPost“ klientų aptarnavimo skyrių duris. Siekdami apsaugoti savo klientų sveikatą ir valdyti klientų srautus pašto skyriuose, kviečiame klientus patogiai gauti reikiamas finansines paslaugas „PayPost“ skyriuose, kuriuose būtent ir teikiamos tik finansinės paslaugos“, – sako Lietuvos pašto tinklo direktorius Jonas Sadauskas.

„PayPost“ skyriai atidaromi užtikrinant visas įmanomas saugumo priemones. Visuose skyriuose klientus ir darbuotojus skirs įprastos stiklinės pertvaros. Kadangi skyriai nedideli, vienu metu į jį galės užeiti tik vienas klientas, kiti bus prašomi pasilikti lauke, stovint eilėje vienas nuo kito laikytis saugaus 2 metrų atstumo. Klientai į skyrius galės užeiti tik su veidą dengiančia apsaugine kauke. Skyriai reguliariai turės pertraukas, kurių metu patalpos bus vėdinamos, dezinfekuojami jose esantys paviršiai. Visi skyriuose dirbantys darbuotojai aprūpinti asmeninėmis apsaugos priemonėmis: respiratoriais, vienkartinėmis pirštinėmis, rankų ir paviršių dezinfekciniu skysčiu. Kiekvieną rytą, prieš pradedant darbą, darbuotojai matuosis temperatūrą.

„Iš į skyrių atvykusių klientų labai tikimės supratingumo ir sąmoningumo – visos apsaugos priemonės skirtos visų mūsų – tiek klientų, tiek darbuotojų, saugumui užtikrinti. Visgi, jeigu yra galimybė finansines paslaugas gauti internetu, išvengiant ėjimo į skyrius, skatiname likti saugiai namuose. To ypač prašome senjorų bei turinčius lėtinių ligų“, – priduria J. Sadauskas.  

Lietuvoje iš viso yra 105 „PayPost“ klientų aptarnavimo skyriai. Nuo balandžio 28 d. veiklą atnaujina 82 iš jų (Rokiškio „PayPost“ klientų aptarnavimo skyrius taip pat nuo šio antradienio pradėjo darbą).  „PayPost“ skyriuose teikiamos tokios finansinės paslaugos kaip išmokų mokėjimas, įmokų surinkimas, kreditai, draudimas, automobilio lizingas, pinigų perlaidos ir kt.

Daugiau informacijos apie Lietuvos pašto veiklą karantino metu: https://www.post.lt/lt/pagalba/patarimai/svarbi-informacija-karantino-metu.

Dalintis naujiena
Rašyti komentarą