Privati vaikų žaidimų aikštelė daugiabučio kieme? Apie vaikų klausimus ir bendruomeniškumo pamokas

Publikuota: 2024-03-29 02:18:31
Grįžti į straipsnį
Komentarai
klausimas
2019-09-10 23:00
Pranešti!
kas bus kai jūsų vaikučiai užaugs ,o tai bus labai greit,ir nebenorės suptis ir smėlio dėžėse sėdėti ?...saugosit tuščias supynes? vidury mikrorajono negali stovėti privačios aikštelės, maži vaikučiai to negali suprasti ,tai įmanoma tik privačių namų kiemuose....o šiaip tai reikia rašyti skundus arba kviesti televiziją greitai šitą betvarkę sutvarkytu
3
1
Milda
2019-09-10 08:52
Pranešti!
Kas per nesamone ! Tegul tie patys tevai nisiperka privatu skypa ir ten stato ka nori !
5
1
Mama
2019-09-07 23:37
Pranešti!
Gyvenu šalia tos vadinamos privačios aikštelės kuri neteisėtai pastatyta ant valdiškos žemės, mano berniukas buvo nelabai tinkamai išprašytas eiti iš ten, nors tik stovėjo ir žiūrėjo. Buvo graudu, kai išėjau ir paklausiau ar mes galime čia pažaisti ant smėlio, mums buvo pasakyta, kad čia zaidžia tik savi vaikai. Todėl nereikia pasakoti gražių istorijų apie gerumą. Zmonės namus pastato ir turi griauti, nes ant valdiškos zemes stovi, įdomu kada čia lieps nugriauti.
10
1
Mama
2019-09-07 23:34
Pranešti!
Gyvenu šalia tos vadinamos privačios aikštelės kuri neteisėtai pastatyta ant valdiškos žemės, mano berniukas buvo nelabai tinkamai išprašytas eiti iš ten, nors tik stovėjo ir žiūrėjo. Buvo graudu, kai išėjau ir paklausiau ar mes galime čia pažaisti ant smėlio, mums buvo pasakyta, kad čia zaidžia tik savi vaikai. Todėl nereikia pasakoti gražių istorijų apie gerumą. Zmonės namus pastato ir turi griauti, nes ant valdiškos zemes stovi, įdomu kada čia lieps nugriauti.
7
0
Moketojas
2019-09-07 13:32
Pranešti!
Valstybe nesirupina savo žeme ji „prievartautoja“ , kas moka už teritorijos tvarkyma tas ir karaliauja...
0
0
Taip
2019-09-06 08:41
Pranešti!
Reik uždėti užrašą: "Kolūkiečiai daržoves trešę salietra, nuo ko dabar visi krenta vėžiu ir buvę fermų darbininkai, gyvulius auginę ant antibiotikų, spaliukai visokiai, komjaunuoliai NEPAGEIDAUJAMI!!!!!!!!". Vo tep va....
1
3
Ar to tarybinio mąstymo išguiti
2019-09-05 20:27
Pranešti!
neįmanoma? Kažkas kažkam turi duoti už dyka. PAMIRŠKITE TUOS LAIKUS. Nenustebčiau, kad po nakties gali būti suniokotos supynės,suoliukai- taip pasireikštų "homo sovietikus" individai. KAS GI TRUKDO "besipiktinantiems"- susimeskite pinigėlius ir pirmyn, kurkite savo vaikams gerovę. BET NE, ČIA suveikia HOMO SOVIETIKUS mąstymas - o kam aš duosiu savo pinigėlius - juk yra pastatyta, eisiu koliuosius su tais, bėgsiu skustis į laikraštį,ar dar kur, o gal ir eisiu niokoti, pasivadovaujant - NEI JUMS,NEI MUMS. Va, kai toks žmonių mąstymas, tai ir SĖDI LIETUVA GILIOJE Š.....E.
10
13
A
2019-09-05 20:12
Pranešti!
Juokas tik ima darytojai...laiptines tegul issiplauna Sirvio 7 antra laiptine sluotos nemaciu
15
3
Kazys
2019-09-05 18:52
Pranešti!
Manyčiau kad tai labai graži iniciatyva. Apsitvekit tik tvorele kad pavyduoliai nesugalvotų šios iniciatyvos suniokoti. Kuo daugiau tokių žmonių!
12
7
Kiemo gyventojas
2019-09-05 18:48
Pranešti!
Labas visiems ir piktiems ir ne. Sveikintina iniciatyvūs tevai. Tie kurie pikti aiškiai pasakyta dasidėkite nueikite pas tuos tėvelius paklauskite kuo jūs galite dasidėti kad jusų vaikučiai galėtų suptis žaisti ir pan., o neraudokite čia ir neaimanuokit apeliuodami i valstybines žemes ir visus kitus dalykus. Jau visi pripratot kad būtų viskas pateikta ant lėkštutės už jus viskas sukramtyta ir nuryta netgi. O jei blogai kad iniciatyvūs tėvai ir žemės "užgrobė " kažkiek tai pretenzijas siūlau savivaldybei reikšti kad atriektu ir jums arba visiems paskirstytų po lopinėlį privatumo .
12
6
:D
2019-09-05 15:57
Pranešti!
Maziau emociju, savivaldybeje ruosiami projektai ir kiekvienas namas tures savo zeme. Bus privati. O kas cia pasipiktine pasiulymas pasidarykite savo smeldeze ir supynes ir nereiks lysti i kitus kiemus ir raudoti krokodilo asaromis. Ar jau taip saldzios tos svetimos supynes.
11
12
To pasipiktinusiems
2019-09-05 15:39
Pranešti!
Jei būtų jūsų valia, būtų šiukšlynas ir laužynas. Nes jūs nieko nedarote. Tik kitiems trukdote. Mes labai norime pasinaudot jūsų mašina. Leisite? O ji valdiškoje aikštelėje stovi. Kaip ir jūsų daugiabutis, beje. Nes daugiabučių sklypai nesuformuoti. Taigi, kaip ir sūpynės, taip ir tamstos chata valdiškoj žemėj stovi. Mes nieko prieš pas jus vakarėlį surengti. Faina būtų? Mažiau piktinkitės, nes pyktis atsisuka prieš jus, veltėdžiai.
20
10
Pasipiktinusieji
2019-09-05 15:28
Pranešti!
Tuoj ir šaligatvius užsitvers ir nebeleis eiti niekam... valdiškoje žemėje privačios supynės.... kas būtų jeigu visi čia pradėtų tokias "geras iniciatyvas"!???... reikia nepamiršti, jog tai yra ne privatus kiemas, todėl viskas yra visų. O žmonės per daug įsijautė. Akiplėšiškos mamos sėdi ant supynių ir "drasko akis", kad nesisuptų kitų šeimų vaikai. Kur tolerancija? Baisu kai vaikai ateina namo ir sako, jog negali žaisti smėlio dėžėje kol nesusimokėjo mokesčio. Čia ne privatus kiemas! Gerbiami iniciatoriai, neprisėdėsite ir nenu saugosite! :))
29
8
Pasipiktinusieji
2019-09-05 15:07
Pranešti!
Tuoj ir šaligatvius užsitvers ir nebeleis eiti niekam... valdiškoje žemėje privačios supynės.... kas būtų jeigu visi čia pradėtų tokias "geras iniciatyvas"!???... reikia nepamiršti, jog tai yra ne privatus kiemas, todėl viskas yra visų. O žmonės per daug įsijautė. Akiplėšiškos mamos sėdi ant supynių ir "drasko akis", kad nesisuptų kitų šeimų vaikai. Kur tolerancija? Baisu kai vaikai ateina namo ir sako, jog negali žaisti smėlio dėžėje kol nesusimokėjo mokesčio. Čia ne privatus kiemas! P.S. Gerbiami iniciatoriai, neprisėdėsit ir neprisaugosit! :))
25
8
Žana
2019-09-05 15:06
Pranešti!
Čia kažkas rašo , juokai mes tave žinom. Keista kai žmogus save vadina " mes" . Kai kteipiasi į kita asmenį "Jūs" tai suprantama, bet kai save vadina daugiskaitoje tai jau gali būti psichinė problema.
11
3
Pasipiktinusieji
2019-09-05 15:01
Pranešti!
Tuoj ir šaligatvius užsitvers ir nebeleis eiti niekam... valdiškoje žemėje privačios supynės.... kas būtų jeigu visi čia pradėtų tokias "geras iniciatyvas"!???... reikia nepamiršti, jog tai yra ne privatus kiemas, todėl viskas yra visų. O žmonės per daug įsijautė. Akiplėšiškos mamos sėdi ant supynių ir "drasko akis", kad nesisuptų kitų šeimų vaikai. Kur tolerancija? Baisu kai vaikai ateina namo ir sako, jog negali žaisti smėlio dėžėje kol nesusimokėjo mokesčio. Čia ne privatus kiemas! P.S. Gerbiami iniciatoriai, nenusaugosit ir neprisėdėsit! :))
24
6
to juokai
2019-09-05 14:54
Pranešti!
jums tik atrodo kad zinot....bet esme ne tame...esme vaiku aikstelese
3
2
Juokai,
2019-09-05 14:46
Pranešti!
Mes tave žinom. Nieko tu nepastatei. Nesugebi tu to.
5
10
to juokai
2019-09-05 14:34
Pranešti!
jus juk nezinote,galbut jau naudojates tuo ka as pastaciau...
3
3
Juokai
2019-09-05 14:31
Pranešti!
O davai, tu ką nors pastatyk, o mes visi naudosimės. Gerai? Naudosimės tavo automobiliu, namais? Tinka? Tau gera aiškint, nes tu niekada ir nieko nepastatysi. Kai turėsi ką pastatęs, tai ir ateik vadovaut. Nes gera aiškint, kai tavęs nekaso.
10
17
juokas
2019-09-05 14:29
Pranešti!
hm...daug zmoniu atsiliepe,reiskia problema yra. Savaime aisku kad iniciatyva sveikintina kiekviename daugiabucio kieme isirengti vaikams zaidimu aiksteles, tik neturetu buti jokiu apribojimu,visi kas nori turetu galumybe naudotis,jokiu spynu , uzrasu ir tt. Tie kas neprisidejo pinigais del vienu ar kitu priezasciu taip pat galetu naudotis. Kapitalizmas ir privati nuosavybe cia neturetu reikstis. Kodel zmones puolat is krastutinio socializmo i krastutini kapitalizma, juk yra tokia savoka kaip zmogiskumas, geri santykiai tarp kaimynu, pagalba ir pagarba vieni kitiems neziurint i ju socialini statusa ir pinigu kieki saskaitoje. Jeigu ka izeidziau,atsiprasau uz provokacija.
21
7
Žmonės, juk vykote
2019-09-05 12:16
Pranešti!
į Sajūdžio "bandjausmines" akcijas rėkdami už "šviesų kapitalizmo rytojų". Na ir gavote. TIESA, PAS MUS DABAR KAŽKOKS BANDITINIS, PIRMOS, LAUKINĖS STADIJOS nei Kapitalizmas, nei socializmas. Kažkokia ONO. Ko gi nesidžiaugiate? KAPITALIZME - NIEKO už dyka negauni, UŽ VISKĄ reikia mokėti. Kiek susimokėsi, tokią paslaugą ir gausi. Šaunuoliai iniciatyvūs žmonės - "nelaukė pagados", o tiksliau - malonės iš valdžios. Sumetė pinigėlius ir pasirūpino kiemo teritorija. IR PILNAI SUPRANTAMAS JŲ NORAS APSAUGOTI TURTĄ KURĮ JIE PIRKO UŽ SAVUS PINIGUS. Ir dar - ten prie tų namų, tuščios žemės dešimtims sūpynių,smėlio dėžių ir suoliukų. PIRMYN, iniciatyvūs žmonės parodė pavyzdį. TIESA- gal analogiškų įrenginių nereikia, galima sugalvoti kitų, kad vaikams būt įdomiau ir tada kooperatuotis. Ir tada nekils kvailų klausimų, ką vaikams aiškinti, kodėl negali naudotis supynėmis ar smėldėže.
5
5
Kaimynė Sara
2019-09-05 12:13
Pranešti!
Šaunuoliai tėveliai!!! Nežinau kuo gali užkliūti žmonės darantys kažką gražaus ir gero savo vaikams. Kol nebuvo sūpynių, to lopinėlio žemės kaip ir niekam nereikėjo, atsirado supynės, suoliukas, visiems užkliuvo ir dabar tai norisi visiems kas rašo skundus pasėdėti ant suoliuko ir pasisupti... Na trūksta žodžių tiesiog. Teisingas pamąstymas: prisidėkit prie šio gero, kažką nupirkite patys šalia viso to ir prašau prisijunkite prie kiemo vaikų, kurių tėvai imasi iniciatyvos ir kuria kažką gražaus! Iš vis, džiaukimės kol yra tokių žmonių, kurie kažką daro!
16
9
Kaimynė Sara
2019-09-05 11:55
Pranešti!
Šaunuoliai tėveliai!!! Nežinau kuo gali užkliūti žmonės darantys kažką gražaus ir gero savo vaikams. Kol nebuvo sūpynių, to lopinėlio žemės kaip ir niekam nereikėjo, atsirado supynės, suoliukas, visiems užkliuvo ir dabar tai norisi visiems kas rašo skundus pasėdėti ant suoliuko ir pasisupti... Na trūksta žodžių tiesiog. Teisingas pamąstymas: prisidėkit prie šio gero, kažką nupirkite patys šalia viso to ir prašau prisijunkite prie kiemo vaikų, kurių tėvai imasi iniciatyvos ir kuria kažką gražaus! Iš vis, džiaukimės kol yra tokių žmonių, kurie kažką daro!
11
7
Kaimas
2019-09-05 09:12
Pranešti!
Kaime savame kieme niekas nieko už dyka nestato - už viską turi pats susimokėti. Ir neleidi savo vaikų į svetimą kiemą pažaist, nes jų žaidimų aikštelė gražesnė. Tai prašom miestas vieną kartą painvestuoti, kad turėtumėte, o ne tik verkti, kad vaikams nėra kur žaisti ir prašyti seniūnijos ar tai savivaldybės.
19
6
Sujudo pavydelnykai
2019-09-05 08:41
Pranešti!
Pirmiausia, jūs jokių suoliukų nei valdiškoje, nei privačioje žemėje nestatysite. Nes jūs niekada ir nieko nestatote ir nekuriate. Jūs visada ateinate naudotis svetimu gėriu ir iš svetimos kišenės. Ir tie vargšai Širvio 13 gyventojai, kurie MATĖ, kaip kažkas stato aikštelę, galėjo tiesiog nueit ir pasiklaust, kas čia vyksta, gal galim kaimynams kuo nors padėt. Ne, visi laukė, kol jie pastatys šitą aikštelę ir tikėjosi komunizmo. O kai negavo, tada jau pradeda pavydėt. Pasistatykit savo, susimeskit po 37 eurus, ir turėsit. Kame problemos. Leido šitiems, leis ir jums statytis. Tik bėda, kad mestis tai nenorite, laukiate už dyką.
22
8
taip
2019-09-05 08:41
Pranešti!
Žemė valstybinė, bet žolę pajauti ir tvarkyti privalo namo gyventojai
18
5
Lupa
2019-09-05 08:34
Pranešti!
Susimete tevai ir padare savo vaikams supynes. Kol buvo tuscias kiemas, tol niekam nereikejo. O ant svetimo gero visi isinorejo. Tai kas kas trukdo pasidaryti pas save kieme, zmes kiek nori. Suderini su seniunija ir pirmyn. Bet cia pas mus tik liezuviais paploti moka. Dar karta dziaugiuosi uz grazia iniciatyva, o pavyduoliams komentaru profesionalams pasakysiu, tai darykit patys, arba kaip siulo prisidekit kas trukdo???
23
6
Lina
2019-09-05 08:30
Pranešti!
Laikas keist seniūną.... betvarkė mieste :(
20
13
Petras
2019-09-05 08:12
Pranešti!
Prie ko darbas,ne darbas,eina kalba apie vaiku aiksteles,nors neteis is kitu kiemu neisaukleti tevu vaikai,ir nelauzys bet ka papuola,cia yra geras sumanymas...
12
3
To atsakingas
2019-09-05 05:36
Pranešti!
Tamsta esate elementarus žioplys, apie kuriuos sakoma, kad girdėjo kažką skambant, bet nežino, iš kur. Tokiems laikiniems įrenginiams (ne statiniams, kaip pats įsivaizduojate) kaip sūpynės ir smėlio dėžė jokie leidimai nereikalingi. O suderinimą iš seniūnijos jie turi. Apie tai ir rašoma.
18
3
dl
2019-09-05 01:39
Pranešti!
maziau pavydekit. informacijos kiekvienam nepaduosi. norintis prisideti - prisidekit, o ne burnokit. teisingai bendruomene padare, norejo supyniu, padare supynes vaikams.
16
5
To atsakingas
2019-09-04 22:52
Pranešti!
Pritariu jums. Nėra čia nei pavydo jokio, bet čia nesąmonė.. Gal dabar kiekvienas po suoliuką pasistatom ir užsidedam užrašą su savo vardu, va čia mano o ne tavo. Užstatys dabar visą kiemą sumastę ir kiti vaikai negalės net palakstyt, tipo čia mūsų. Ar apėjot aplinkinius namus? Klausėt ar pritariate? Ar tik savo namo vaikams padarėte? Širvio 13 name irgi gyvena vaikai, kažkodėl jokios informacijos negavome apie aikštelę.
21
15
Atsakingas
2019-09-04 22:28
Pranešti!
Žemė valstybinė, už valstybinę žemę atsakinga tikrai ne seniūnija, už kažką įrengiamo valstybinėje žemėje reikalingi leidimai iš atitinkamos institucijos, kuri atsakinga už valstybinę žemę. Nėra taip paprasta, užsinorėjau ir pastačiau, tik klausimas ar šių supynių statytojai turi leidimą. Nes kiekvienas darydamas ne nuosavame sklype ka noriu ir kaip noriu, turėsim didelį bardaką.
18
12
Niekas
2019-09-04 21:56
Pranešti!
Sutinku, iniciatyva graži. Tačiau žemė privati. Gal aš namą ar ką kita noriu pasistatyti. Tai pasirodo galima....
23
12
to teip teip
2019-09-04 21:43
Pranešti!
Nu tai kaip 30 ar 40 metu turintis zmogus niekur nera dirbes ir pasalpas gauna? Tai kas tokiems pazymas isduoda? Ar tiek jau musu valstybes istatymuose spragu, kad i visas puses pasalpas dalinam, o valdiskom vaiku aikstelem pinigu nebeturim.Va tada ir draskomies visi. Vaikai, gyvenkite draugiskai, ne taip, kaip jusu teveliai cia pesasi!
13
3
Tiap tiap
2019-09-04 21:19
Pranešti!
Nieks neapsaugotas nuo nedarbo ar kitu negandu, bet kai zmogui 30 ar 40 metu ir jis sveikas ir drutas o gyvenime nedirbes nei vienos dienos iskyrus pasalpu atidirbima, tai pyksit ar ne tai visuomenes erkes, kurie tik nori sukuriamo valstybes gerio, kuris kuriamas moketoju pinigais, bet prie visuomes gerbuvio prisideti nenori. Tad nereikia cia ju ginti. Ir tuo labiau reketuoti asmenine nuosavybe prisidengiant pasakymu kad ir man priklauso.
24
3
janina
2019-09-04 21:15
Pranešti!
manau, reiketu aikstele aptvert ir naudosis tik tie, kurie ja irenge ir uz ja mokejo, o tai labai gudrus - nepajudino ne pirsto, o nori ,, ant gatavo", o gi taip vaikui ir paaiskink, kad ,, nepyk vaikeli, tavo teveliai tau nerenge sios aiksteles ir tu negali ja naudotis"... tegu ir vaikai nuo mazens pratinasi ir zino, kad siais laikais nieks uz dyka nieko neduoda.... saunuoliai kurie irenge aikstele
29
10
2019-09-04 21:13
Pranešti!
Man tai juokingiausia tie užrašai perspėjantys ir grandinėmis apvyniotos medinės sūpynės
13
13
2019-09-04 21:12
Pranešti!
Man tai juokingiausia tie užrašai perspėjantys ir grandinėmis apvyniotos medinės sūpynės
15
12
juokas to Saunuoliai
2019-09-04 21:10
Pranešti!
hm...o pasalpiniai tai ne zmones??? tu nemenkink kitu nes pats neapsaugotas nuo pasalpu,ligu ir invalidumo....siandien viskuo patenkintas ir ziuri i visus is auksto, rytoj ziurek atsitiks nelaime ir giedosi kitaip...
15
15
Logika
2019-09-04 21:10
Pranešti!
Idomi logika, jei ant bendros zemes tai galiu imti neklauses. Tai masinos irgi stovi ant valdisko zemes aikstutese, tai pagal sita kai kuriu logika galiu imti masina bet kuria, nes stovi ant valdiskos zemes. Nubludo kai kurie musu veltedziai nuo sedejimo visa diena ant sofos.
22
7
juokas
2019-09-04 21:06
Pranešti!
hm..oho, nuo vaiku aiksteliu prieita prie kitu tautu menkinimo...tipo rusiskas mastymas yra kazkoks kitoks. ..nors, kvailiu visur uztenka,ypac Rokiskyje...
19
16
Saunuoliai
2019-09-04 21:03
Pranešti!
Saunuoliai, susibure kitu nepraso kazka daro. O tiems kurie pavydi, ka galiu pasakyti visuomenes erkes. Uzsiauginom pasalpiniu gauja, kuriems tik duoti, o patys nepakrutina uzpakaliu.
27
10
to to klausimas
2019-09-04 21:01
Pranešti!
Kokia cia tau aikstele, zmones supynes pasistate ir kazkoks nerealus lietuviskas pavydas. tai zurnalistea parasyta, eikit prisidekit $$$ ir galesit naudotis bendrai. Taip sakant as nedarysiu, bet ir kitam neleisiu. Kvailas sovietiskas rusiskas mastymas - atimkim, nes as neturiu. O tai pasidarykit patys manau zemes visiems uzteks.
23
12
to Klausimas
2019-09-04 20:40
Pranešti!
Pastatyk namą,įsirenk ten vaikų žaidimų aikštelę ir viskas bus ok!! Bus privati nuosavybė! Jeigu visi pradeės daugiabučio kiemuose nuosavas aikšteles kas tada bus,valstybinės žemes neužteks.
22
22
Klausismas
2019-09-04 20:15
Pranešti!
Ko gero kvailiausias pasiaiskinimas, "Negi vaikui neleisi ir nepaaiskinsi"? O kai nueinate i parduotuve ir kai vaikas viska ima is eiles irgi iseinate nesusimokeje? Baigesi komunizmas ir yra privati iniciatyva, privati nuosavybe ir reikia nuo mazumes vaikus mokyti tai gerbti, o ne buti visuomenes islaikytiniu.
33
13
to Kamile
2019-09-04 20:04
Pranešti!
O kas yra rokiskietiskas intelektas?
9
2
Mačiau
2019-09-04 19:57
Pranešti!
Šaunuoliai tėveliai, imkit pavyzdį ir kiti kiemai. Nesulauksite nemokamų žaidimų aikštelių o jei sulauksite bus ir vaikai užaugę
29
5
Kamilė
2019-09-04 19:49
Pranešti!
Juokai, nu bet tu po kiekvienu straipsniu savo išprusimą parodai. Intelekto 0%
26
9
to juokas
2019-09-04 19:38
Pranešti!
Is kokiu pinigu gaudamas pasalpa ir puse pragerdamas pastatysi baseina :D
28
4
Paprasta
2019-09-04 19:36
Pranešti!
Sveikintina iniciatyva, kiekvienas savame kieme gali pasirupinti irenginiais savo vaikams. Gaila, kai ne kurie neprisideda prie darbo, o naudotis nori. Uzsiauginom tokia prasytoju kartą, kuri tik nori gauti, bet nenori duoti.
39
8
juokas
2019-09-04 18:52
Pranešti!
hm...rytoj pastatysiu savo vaikams daugiabucio kieme batuta,baseina ir kitokius zaidimus! Aptversiu tvora ir uzrakinsiu, precedentas yra...jei kas nepatenkintas tegul kreipiasi i teisma, miesto valdzia leidzia toleruoja tokia iniciatyva man jokie teismai ne motais..
29
30
Rašyti komentarą