A. Bilotaitė ragina „Regitrą“ per savaitę pašalinti klientų aptarnavimo nesklandumus

Publikuota: 2024-05-06 18:52:14
Grįžti į straipsnį
Komentarai
Kas tiesa,ne melas
2021-06-01 22:02
Pranešti!
Teko Kėdainiuose aikštuteje mašiną pirkt prieš kelis metus.Tai jų regitroje ir numerius tranzitinius pasiemiau ir apsidraudziau mėnesiui per kelias minutes,nors jau jie ruošėsi pietų eit,maloniai ir greitai aptarnavo be jokių problemų.Dėl darbuotojų tai jau tiesa,dievukais jaučiasi,reiktų kadrų kaitos
4
0
Rokas
2021-06-01 21:58
Pranešti!
Tegu pasižiūri į mūsų registrą viena serga, neaišku kiek laiko, kita kasoje rutuliukus stumdo, o trečias vadovu vaizduoja pakelta galva
4
0
Rok
2021-06-01 21:24
Pranešti!
Rokiškio regitroje su aptarnavimo kultūra visada buvo prastai. Teko stebėti kaip Radviliškio regitroje nesulaukęs kliento, darbuotojas ėjo į lauką jo ieškoti, klientas sėdėjo savo automobilyje, buvo nevietinis, nežinojo tvarkos. Laikas keisti darbuotojus mūsų padalinyje.
3
0
Piktas pinigas
2021-06-01 20:11
Pranešti!
Kam ta kasa reikalinga? Juk už pasą ar tapatybės kortelę, draudime sumoki banko kortele.
0
0
Onute
2021-06-01 19:39
Pranešti!
Baisu, kas darosi Rokiškio regitros padaliny, - dirba vienas "labai neskubantis" darbuotojas, - vieną klientą aptarnauja daugiau nei valandą, kita darbuotoja dar serga, ponia, sėdinti prie kasos - nuobodžiauja, nors tuo metu galėtų aptarnaut nors vieną klientą, žmonės stovi eilėje lauke, kartais taip ir nesulaukia savo eilės, prastovėję keturias valandas... Šiais laikais nemokančius arba nenorinčius dirbt galima pakeist naujais darbuotojais, tad kame problema, ponia ministre???
5
0
Rašyti komentarą