Balsavimas: ar veiklos trūkumas Rokiškyje prisideda prie gyventojų skaičiaus mažėjimo?

Publikuota: 2024-05-11 10:21:08
Grįžti į straipsnį
Komentarai
Gal
2018-07-14 19:41
Pranešti!
ne veikla, o darbo ir atlyginimo reiktų, tai ir žmonių, o ypač jaunimo būtų daugiau, nereiktų važiuoti į užsienį uždarbiauti, o juk žmonių mažėja ir dėl valdžios negebėjimo valdyti mūsų Rokiškį, tos pačios įmonės yra naikinamos, o darbai atiduodami Vilniečiams ir kt., Taigi, sugebėkite statyti gamyklas, pritraukite investuotojus, dirbkite dėl gyventojų.
1
0
...
2018-07-01 11:47
Pranešti!
Nekilnojamo turto kainos kosmines,degalai brangiausi,algos maziausios,veikla cia maziausiai rupi,bus pinigu kisenei bus ir veiklos.
2
0
Nuomonė
2018-06-28 16:32
Pranešti!
Yra užburtas ratas: bėga iš rajono, nes neranda darbo, naujam verslui rizika neišsilaikyti, nes mažėja gyventojų (ypač jaunimo). Faktas, kad reikia pramogų, užumtumo, galop tinkamai sutvarkytų vietų, kur žmogus galėtų ramiai praleisti laiką, nes Rokiškyje trūksta gėlių, augalų, fontano.... (kiti miestai daug gyvesni savo grožio puosėlimu).
10
0
Gyventojas
2018-06-28 16:17
Pranešti!
Streikas nepadės, pirma įrodykit darbdaviams, kad esate verti tų 1000, jeigu darbo našumas yra mažas, jokie streikai nepadės, kaip sakoma - nepakeičiamų nėra, yra tik nepakeisti, jūsų darbo vietą gali užimti kiti. Aš visai nenoriu, kad mane palaikytų tie, kurie sėdi darbe nuo 9 iki 17, kavą geria 4 kartus po 30min ir pietų pertrauką prasitęsia po 30min iš abiejų pusių ir rėkia, kad mažai gauna.
5
0
juokas
2018-06-28 14:31
Pranešti!
cha cha ...."gyventojas" siulo kazka daryti kad atlyginimai kiltu...palaikau...organizuok visuotini Rokiskio miesto streika, savaite niekas nedirba pakol buozes ir kiti fabrikantai nepakels atlyginimu iki 1000 euru i rankas...tave palaikys daugunas zmoniu, ir as taip pat...
5
2
Gyventojas to svietlana margo
2018-06-28 13:29
Pranešti!
O ar darai ką nors, kad būtų geriau? Naujienų tinklalapiuose tas pačias temas apie ekonomiką, atlyginimus, demografiją ir emigraciją, komentaruose nuolat pilna žmonių, kurie parašo, kad verslas godus, reikia atlyginomų didelių ir t.t., bet viskas tuo ir pasibaigia, kalbėti ir daryti yra du skirtingi dalykai, jeigu planuoji tik kalbėti ir nieko nedaryti - nesistebėk, kad nieko nevyksta.
2
0
juokas
2018-06-28 13:18
Pranešti!
cha....taip,viskas teisingai " svietlana margo"...dar noreciau pridurti apie zvyrkelius kuriais zmones vaziuoja prie ezeru ...keliai isdauzyti kaip kopecios, niekas nevaziuoja nes subyra automobiliu vaziuokle...tarybiniais laikais nors greideri paleisdavo kas savaite...dabar niekam neidomu, arba tie kas atsakingi uz keliu prieziura gauna duokle is autoservisu uz klientus...kur tik nepaziuri , visur bardakas...kaimai istusteje,tusteja toliau,miesteliai vos gyvuoja...o seniunaicius kazkokius renkam,mazai virsininku...
0
1
svietlana margo
2018-06-28 13:01
Pranešti!
Veiklos kaip ir jau uztenka, tikrai smagu kas kart pamatyt skelbimuose vis naujus renginius vykstancius musu mieste.Paziuri skelbima ir praeina nes pinigu I juos nueiti niekas neturi!!!!!! Darbu ble trukumas o ne pramogu! Dabrdaviai su zmonem elgias kaip su siukslem, neisdirbam!! algos vaikiskos apie kokius renginius dar gali pasvajot,jei reikia ziuret ka vaikams valgyt idet reiks!! mokyklose kainos absurdiskos,parduotuvese..Pramogu jiems maza! Jonines ir tos apmokamos buvo. "papramogavom " daugiau kaip ir nieko mums netruksta
7
0
Gyventojas to juokas
2018-06-28 11:32
Pranešti!
Tokių kaip tu nėra daug, miestelis neturėtų priimti sprendimų pagal tave, uždirbdamas daugiau gali sau leisti daugiau, bet tokių nėra daug tiesiog, reikia orientuotis į daugumą. Nekalbu šio krašto tarme, gal kiti nenori su manim dėl to bendrauti, bet to nepajaučiau, nesvarbu, net jei taip ir būtų - aš jau geriau ignoruosiu ir rodysiu gerą pavyzdį kitiems pats.
1
0
juokas to gyventojas
2018-06-28 11:21
Pranešti!
cha cha...jeigu tu sneki ne rokiskietiska tarme "anas" "nu ku" ir tt niekas cia tau nieko nepatars ir visada busi svetimas...kas liecia motyvacija darbui....pasakysiu apie save, taip,man mano darbas nepatinka,taip, laukiu kuo greiciau penktadienio,uzdirbu 2000 euru per menesi,kur isleist pinigus pramogoms Rokiskyje,eit i Dagio picerijas? eit i paba? ar i ta "pupele" ? juokinga, daugiau nera zodziu. Yra pasirinkimas vaziuot i Ryga,Jurmala...Turkija gerai tik pirmam kartui...nebent dar Panevezio Miltinio teatras,bet tai rgi ne kasdien. Kur? Rokiskis gili provincija su savo kaimiskais paprociais ir primityvia kultura, a l i a Blazevicius...norint pritraukti ar bent jau islaikyti jaunima reikia kardinaliu priemoniu...isvaikyti pentagona, pritraukti i valdzia naujus zmones kurie masto ne rokiskietiskai (kad tik ko neatsitiktu, geriau nieko nedaryti)...versla priversti moketi ne maziau kaip 1000 euru atlyginimus be jokio nuolaidziavimo niekam.
9
1
Gyventojas Dovilei
2018-06-28 10:33
Pranešti!
Smagu, kad žmonės tiki geresne ateitim, nors ir nemanau, kad verslas dalinsis su darbuotojas pelnu, nes ne taip viskas veikia, pelnu ir nuostoliais verslas dalinasi tik su akcininkais ir nemanau, kad tai yra kažkaip neteisinga, nes viskas logiška. Verslą smaugia mokesčiai, reikia tvarkyti pačią sistemą, net mokėjimas vokeliuose yra tam tikras dalinimąsis su darbuotojais, bet tai yra tik pasėkmė, jeigu valtyje skylė ir bėga vanduo - reikia pirma užkišti skylę ir tik tada semti vandenį.
2
1
Gyventojas
2018-06-28 10:26
Pranešti!
Rokiškio miestas turėtų rūpintis ne tik problema kaip sustabdyti emigraciją iš Rokiškio,bet ir kaip pritraukti žmones į Rokiškį, dabar apie jokį pritraukimą negalima kalbėti, nes nėra naujo žmogaus integracijos, vietiniai sužino viską iš draugų, o nauji gyventojai neturi draugų vietinių ir nieko nežino. Visi turbūt suvokiam, kad verslas atgaivina miestus, rajonus atgaivina pramonė, pritraukit verslą ir miestas atsigaus.
3
0
Dovilė
2018-06-28 10:04
Pranešti!
Tikiu gera ateitimi, kad žmonės taps su laiku sąmoningesni - kad verslo atstovai dalinsis pelnu ir su jį padėjusiais uždirbti darbuotojais, t.y.mokės orų atlyginimą, darbuotojai tuo pačiu taps našesni ir patikimesni. Veiklos Rokišky tikrai yra daug, tiesa, dėl jos informavimo spraga nemaža. O minėtasis kultūros skyrius - O toks iš viso Rokišky yra?! Kada žmonės, ten dirbantys turės nors kažkiek entuziazmo atlikti savo darba, galbut ledai pajudes, bet kol turim laukiančius šiltos pencijos, vargu..
6
0
Gyventojas technologui
2018-06-28 10:03
Pranešti!
Gal neaiškiai parašiau, bet sakydamas eikit dirbt studijuodami - turėjau galvoje pagal specialybę. Taip pat reikia sugebėti atpažinti galimybę, prie kurios nėra prisegti pinigai, nes kai susimąstai apie daug pasiekusius žmonės, jie nepradėjo iš karto nuo didelio atlyginimo, reikia įdėti daug darbo, taip daug kas nenorės to daryti ir gerai, nes tada bus sėkmingesni tokie kaip aš, kurie įdėjo daug darbo ir pasiekė daugiau, bet nereikia kaltinti aplinkos dėl savo tingėjimo, abejingumo ir apsileidimo.
1
0
vi
2018-06-28 09:30
Pranešti!
Labiausia reikia,darbo su oriu atlyginimu,kai žmonės Rokiškyje uždirbs,ir gyventojų nemažės ir pramogų bus.
10
0
Technologas gyventojui 2
2018-06-28 00:59
Pranešti!
Kita problema - mažos algos. Aš gaištu laiką, mokau žmones, kurie po 5-6 mėn. išeina. Verslui dar trūksta suvokimo, kad didžiausias įmonės turtas yra darbuotojas. Rasti gerą žmogų, jį apmokyti ir paleisti - per didelė prabanga. Man verslininkai dažnai skundžiasi, kad darbuotojai nenašiai dirba. Realiai, visu pajėgumu darbuotojas pradeda dirbti maždaug po 8 mėn. nuo įsidarbinimo. O kai kuriose įmonėse darbuotojų kaita yra milžiniška, žmonės keičiasi kas 2-3 mėnesiai. Arba samdomi nemotyvuoti, bet remiami, atseit taip sutaupoma. Tai iš kur bus našumas? Problema yra godumas.
15
0
Technologas gyventojui
2018-06-28 00:58
Pranešti!
Aš, kaip technologas, atsakingas už darbuotojų mokymą, sakau atvirai. Apie tai, kad studijų metais eikite dirbti, kaip čia visi agituoja, yra vienas didžiausių briedų, kurį galima dabar girdėti. Kodėl? Todėl, kad žmogus, užuot mokęsis, gilinęsis į savo specialybę, studijų metais prisirenka CV visokių šūdžiukų: nekvalifikuoto darbo (padavėjas, barmenas, kasininkas, lankstinukų dalintojas ir t.t), projekčiukų, užuot skyręs dėmesį savo specialybės pagrindams. Tokių, kurie nuo antro trečio kurso dirba pagal specialybę yra vienetai, ir jie iki Rokiškio nedaeina. Dabartinė tendencija yra tokia: aš turiu mokyti nekvalfikuotus darbininkus su univero diplomais. Tai dar gerai, kad jie bent mokytis nori.
8
0
Gyventojas part 4
2018-06-28 00:33
Pranešti!
Taigi klausimas buvo ar trūksta veiklos Rokišky - nežinau ar trūksta, nes Rokiškio miesto renginių reklamavimas yra apgailėtinas, kadangi nesu čia augęs, tai sužinoti apie renginius neįmanoma, sužinau tik pamatęs straipsnį su foto, kad įvyko toks ir toks renginys ir patys renginiai yra labai keisti, Galėčiau vardinti kas man neįdomu visą dieną, tai trumpiau bus pasakyti kas sudomintų - drive in pažiūrėti kokį filmą, ypač vasarą, bet kokį normalų, o ne lempinį lietuvišką, klubuose galėtų paįvairinti muziką, kad žmonės ateitų dėl muzikos, o ne pripist, galbūt pasikviest kokį žinomesnį dj arba gal jaunesnius lietuvių atlikėjus. Pagrindinė problema yra mentalitetas, tai ne tik Rokiškio problema - tai visos Lietuvos problema, bet pradėti reikia nuo savęs.
5
0
Gyventojas part 3
2018-06-28 00:33
Pranešti!
Kalbant apie jaunimą 19-23 metų, kurie dar greičiausiai studijuoja - pradėkit po truputį dirbti, kuo anksčiau įsitrauksit į darbo rinką - tuo labiau būsit vertinami, taip pat turiu ką pasakyti ir jauniausiems - moksleiviai, ypač vyresni - stenkitės rodyti gerą pavyzdį mažiesiems, negerkit kiekvieną savaitgalį, o jeigu jau geriat - nedarykit to prie jaunesnių nei jūs patys, jums visiems trūksta daugiau pagarbos tarpusavy. Man irgi buvo kažkada 18, buvau ne ką geresnis nei jūs, bet kai pamatai pažįstamus bendraamžius sumuštus, subadytus, be sąmonės ir net negyvus - tada supranti, kad taip galėjo ir neįvykti, jei tik turėtume daugiau pagarbos vieni kitiems.
5
0
Gyventojas part 2
2018-06-28 00:31
Pranešti!
Atsėdėti darbo dieną ir dirbti visą darbo dieną yra du skirtingi dalykai, jeigu dabar skaitote ką parašiau ir jums yra 19-30 metų ir darbas jums nepatinka, labiausiai laukiate savaitgalio, nepatinka pirmadienis - yra didelė tikimybė, kad jūsų atlyginimas nesiekia 800, bet nenuostabu, nes jūsų požiūris į gyvenimą ir darbą nėra geras, žmogui reikalinga kūrybinė veikla, kai esi kažko didesnio dalimi - tai nuostabus jausmas, matai kaip tavo prisidėjimas prie kažkieno vizijos daro pokyčius kitų žmonių gyvenimuose - pajauti, kad dirbi ne tik dėl pinigų.
3
0
Gyventojas
2018-06-28 00:30
Pranešti!
Parašysiu viską kiek galėdamas aiškiau, tai teks ilgai paskaityti, bet bus verta. Trumpai apie mane - man 25 metai, esu ne iš Rokiškio, bet čia gyvenu ir dirbu. Pirmiausiai ką laikote jaunimu, jeigu kalbam apie mokyklinį amžių - jiems mokytis reikia, o ne pramogų. Visi studijuojantys arba dirbantys iki 30 metų jau kita kalba, kažkas teisingai rašė, kad reikia geriau apmokamų darbo vietų, bet šitoj vietoj turi keistis jūsų kaip darbuotojų mentalitetas, nes tenka matyti labai daug jaunų visiškai nemotyvuotų žmonių, jiems negalima patikėti daugiau atsakomybės, nes jie nesugeba daug padaryti, pradėkime nuo savęs.
6
0
to pramoga
2018-06-28 00:16
Pranešti!
Oho, net sunku įsivaizduoti šitiek visokių renginių mūsų mazuciame miestelyje! Norisi net padėkoti tiems, kurie tikrai dirba!Bet dar reikėjo pateikti išsamesnius skaičius kiek iš tų 400 įvykusių renginių buvo skirti senjorams, o kiek šiuolaikiniam jaunimui. Sakote nesiburia jaunimelis net Sepkos parke? O tai kas gi tuomet, laikas nuo laiko, laužo suoliukus ir verčia šiukšliadėžės? Negi senjorams renginių mažoka?
8
0
juokas to " pramoga"
2018-06-28 00:08
Pranešti!
cha cha...ypac didelis zygdarbis Sepkos parko futbolas ,saskiu lenta,hamakais..jus pati moterele supotes ant tu hamaku,saskem ar futbolo zaidet??? kokie dar renginoai vyksta?muge? o gal sausio 13 minejimas? jus ten sededami savo siltose kedese ir gaudami valdiskus pinigus uz narsyma facebook ir pazinciu portaluose visus tuos renginius rengiat popieriuje o pinigus skirtus tiems renginiams issvaistot savo reikmems...
18
1
Tipinis požiūris
2018-06-27 23:44
Pranešti!
Čia yra tipinis požiūris, kad jaunam žmogui visas gyvenimas - šokiai, muzika, sportas. Atarkit jūs rajono įmonėse keturias dienas po 12 val., įskaitant ir naktines, už 500 Eur nesiekiančią algą, norėčiau pamatyti jūsų entuziazmą dainuojant, šokant, turistaujant ar šaškėm žaidžiant.
17
0
xxl
2018-06-27 23:06
Pranešti!
Reikia gerai apmokamo darbo, o pramogų, turint pinigų - rasim.
15
0
pramoga
2018-06-27 21:26
Pranešti!
Nieko verta apklausa. Atsakymas aiškus - Rokišky nėra ką veikti. Geriau tegu pasako kokio renginio, kokios veiklos, kokio užimtumo nori. Konkrečiai pasako. O dabar, kai vien tik mieste per metus įvyksta 400 renginių, pusė iš jų nemokamai įvairaus amžiaus ir įvairiai publikai. Viešose miesto erdvėse ir įstaigose. Sakom, kad nieko nėra. Rokiškyje veiklą vykdo daugiau nei 150 nevyriausybinių grupių, nuo jaunųjų ūkininkų ir turizmo entuziastų iki literatų ar grafų mylėtojų. Ir sakom nėr ką veikt. Nu sorry. Štai jaunimas už maximos pinigus įrengė jaunimo laisvalaikio erdvę L. Šepkos parke. Su hamakais, stalo futbolu, šaškių lenta, suoliukais ir net apšvietimu. Kaip manot ar jie ten būna? Neeeeee. Nesu mačiusi nei ryte nei vakare, nei dieną. Nei darbo dieną nei savaitgalį. Tai kas yra? Tai ko trūksta?
5
4
Pritariu
2018-06-27 20:47
Pranešti!
Visiškai pritariu komentarui "apie veiklas"
8
0
Apie veiklas
2018-06-27 19:24
Pranešti!
Koks yra atlyginimas Rokiškyje? Žmonėms ne pramogų reikia. Žmonėms reikia visų pirma finansinio saugumo. Kiek jaunų žmonių gali pasakyt, kad turi santaupų? Kiek jaunų šeimų gali saugiai ir ramiai auginti vaikus, nesukdamos galvos, ką pirkti: ar vaikui žaisliuką, ar mamai batus? Ar gali dirbantis žmogus oriai išlaikyti save, šeimą? Nuo to pradėkim. Jei žmogus uždirba tik būstui ir maistui, jis neperka gėlių, neina į kavinę, neperka knygų ir bilietų į spektaklius. Atidirbęs 12 valandų pamainą, jis atsijungia pačiu paprasčiausiu būdu - svaiginasi. Karas keliuose - didžiulio, nuolatinio streso pasekmė. Pramogų, veiklos yra sočiai. Bet žmogui reikia pirmiausia saugumo, užtikrintos rytdienos. Tą jis gauna dirbdamas užsienyje. Taip, jis aria tas pačias 12 val. Bet per du mėnesius atsiveža pusmečio algą. Jis žmogum pasijunta.
32
0
juokas
2018-06-27 18:18
Pranešti!
cha...nejuokinkit zmoniu! kavines,pabas, klubas!? jaunimui kainos neikandamos, toks kaimas o kainos kaip Vilniuje...jaunima viliokit ne kavinemis o saviveikla,teatro,muzikos,saudymo, turizmo ir kt uzklasine veikla ar pomegio klubais..ka veikia savivaldybes kulturos skyrius?
26
0
Rašyti komentarą