Reklama socialiniuose tinkluose: kokia jos nauda jūsų verslui? (0)

Publikuota: 2021-04-27 Kategorija: Verslas
Reklama socialiniuose tinkluose: kokia jos nauda jūsų verslui?
Asociatyvi nuotr.

Šiandien gyvenimas neįsivaizduojamas be socialinių tinklų: kiekvienas rytas prasideda čiumpant išmanųjį telefoną ir tyrinėjant šviežiausias naujienas. Dienos prabėga dalinantis informacija ir stebint kitus, o vakarais taip pat dažniau į rankas pasiimame ne knygą, o telefoną. Todėl socialiniai tinklai – neatsiejama mūsų kasdienybės dalis, kuri tampa puikia terpe dalytis ne tik nuotraukomis, bet ir mintimis, nuomone, jausmais ar naujienomis. Tai patogi bendravimo erdvė, kurioje sutinkame žmones iš viso pasaulio neišeidami iš namų.

Taip pat socialiniai tinklai yra šiuolaikiška reklamos priemonė ir komunikacijos kanalas, leidžiantis verslui ne tik lengvai pasiekti savo vartotojus, bet ir detaliai juos pažinti. Šiandien reklama socialiniuose tinkluose, dėl galimybės milisekundės greičiu pasiekti šimtus tūkstančių vartotojų, žymiai populiaresnė už televizijos, radijo ar spaudos reklamą.

Taigi, kaip veikia socialinių tinklų marketingas ir kokia jo nauda?

Socialinių tinklų marketingas – nauja reklamos forma, padedanti verslui iškilti

Reklama socialiniuose tinkluose – šiandien pats paprasčiausias būdas pagerinti įmonės reputaciją, padidinti teikiamų paslaugų ar parduodamų prekių žinomumą ir taip padidinti pardavimus. Kitaip tariant, tai lengviausias būdas būti pastebėtiems, išgirtiems ir pamėgtiems. Ši reklama pasižymi aiškiu vartotojų segmentavimu – reklama pasiekia tik tikslinę auditoriją, kuriai ji gali būti aktuali. Taigi, socialinių tinklų specialistai tinkamai pritaiko ir išnaudoja svarbiausius demografinius rodiklius: išsiaiškina vartotojų amžių, profesiją, gyvenamąją vietą ir pomėgius. Būtent šie rodikliai padeda pasiekti tikslinę auditoriją ir leidžia rodyti jiems aktualius pasiūlymus.

Socialinių tinklų reklamos kampanijas galima sekti realiu laiku, stebėti jų efektyvumą, daryti pakeitimus, kad reklama pasiektų maksimalių rezultatų. Taip socialinių tinklų reklama tampa efektyviu ir nebrangiu būdu skleisti žinutę apie verslo veiklą.

 

Socialinių tinklų reklama: nuo žinomumo didinimo iki tikslinio vartotojo paieškos

Nors potencialių vartotojų pažinimas ir reklama socialiniuose tinkluose gali kainuoti nemažai laiko, tačiau, investavę į socialinių tikrų marketingą, būsite tikri, kad sugaištas laikas nenuėjo veltui, o atnešė realiai apčiuopiamos naudos.

Prekinis ženklas tampa atpažįstamu

Tinkamas vaizdinis, garsinis ar tekstinis turinys socialiniuose tinkluose sukuria teigiamą verslo įvaizdį. Taip įmonė tampa lengviau pastebima, o jos prekinis ženklas bei parduodamos prekės ar teikiamos paslaugos – vis labiau atpažįstamos. Verslai, kurie yra dažnai matomi vartotojams, sukuria ryšį tarp prekinio ženklo ir veiklos, kuria užsiima. Taip vartotojai, pamatę įmonės logotipą, lengviau ir greičiau prisimena, kokias paslaugas teikia verslas.

Augantys lankytojų srautai

Daugumos smulkiųjų verslų internetinės svetainės nesulaukia pakankamo lankytojų srauto. Todėl  svetainės efektyvumas sumažėja. Akivaizdu, jei smalsūs vartotojai neapsilanko įmonės internetinėje svetainėje, tikėtis didžiulio prekių ar paslaugų pardavimo būtų per daug optimistiška. Tokioje nepalankioje situacijoje visada gelbsti reklama socialinėse platformose.

Potencialiam vartotojui naršant socialiniuose tinkluose įtaigi reklama ar įdomus turinys prikaustys vartotojo dėmesį ir šis užkibs kaip žuvis ant kabliuko. Paveiki socialinių tinklų reklama nukreips potencialius klientus tiesiai į įmonės svetainę, kur vartotojas ras daug daugiau naudingos informacijos, padėsiančios apsispręsti, ar verslo teikiamos paslaugos jam aktualios ir naudingos.

Didesni lankytojų srautai taip pat prisideda prie įmonės aukštesnio reitingavimo Google paieškoje – kuo įmonės internetinė svetainė bus aukštesnėje pozicijoje, tuo klientui bus lengviau jus rasti. Kasdieniai socialinių tinklų signalai: pasidalinimai, nuomonės išsakymas komentarų laukelyje ar palankumo išraiška, paspaudus „patinka“, pasitarnauja atliekant SEO optimizaciją. Taip socialinių tinklų reklama tampa impulsu, atgenančiu pardavimų bangą.

Pigus ir efektyvus reklamos kanalas

Norint pradėti sėkmingą verslą, pirmiausia, svarbu išsireklamuoti. Mažam verslui tai padaryti sunkiau, nes reklama įvairiuose kanaluose: televizijoje, spaudoje, radijuje – brangus pasirinkimas net stambiam verslui. Tokioje situacijoje gelbsti socialinių tinklų reklama, kuri yra pigiausias ir vienas geriausių reklamos kanalų. Dauguma socialinių tinklų paslaugų (prisijungimas, nuotraukų ar tekstų kėlimas) yra nemokamos, todėl, sutaupę reklamai, daugiau kaštų galėsite skirti kitoms sritims, būtinoms verslo plėtrai ir kokybei užtikrinti.

Mygtuko spustelėjimu pasiekiami klientai

Socialiniai tinklai – erdvė, kurioje turime galybę draugų. Versle geriausi draugai – klientai. Todėl socialiniai tinklai gali pasitarnauti kaip puiki terpė užmegzti naujus ryšius ar sutvirtinti jau esamą ryšį tarp kliento ir pardavėjo. Bendraujant su klientais socialiniuose tinkluose, paprasčiau išlaikyti gerą verslo reputaciją ar išspręsti klientų problemas. Be to, reklama socialiniuose tinkluose yra puiki tuo, kad patenkintas klientas gali palikti atsiliepimą apie patikusį produktą ar paslaugą, o tai gali tapti puikia nemokama reklama. Nesumeluotas grįžtamasis ryšys gali paveikti socialinio tinklo draugus, kurie taip pat norės išbandyti tai, kas sukėlė teigiamas emocijas.

Matomi konkurentai

Kiekvienoje rinkoje vyrauja svarbus dėsnis – kuo didesnė pasiūla, tuo didesnė konkurencija. Tam, kad verslas išsiskirtų vyraujančioje rinkoje, būtina konkurentų stebėsena. Socialiniai tinklai – geriausia erdvė stebėti konkurentus, nes čia rasite visą pagrindinę informaciją apie didžiausius konkurentus. Todėl lengvai įvertinsite jų komunikacijos metodą, reklamines kampanijas, produktus ir paslaugas. Turėdami šią naudingą informaciją, galėsite ne tik įvertinti konkurentus, bet ir patobulinti savo verslo pardavimo ar rinkodaros strategijas. Akylai, tarsi per padidinimo stiklą stebėdami rinkos konkurentus, galbūt pritaikysite ir visai naujus veiksnius, padėsiančius tapti labiau matomiems ir žinomiems rinkoje, o tai suteiks pranašumo prieš konkurentus.

Apčiuopiama socialinių tinklų reklamos nauda

Gyvenant technologijų epochoje, kurioje interneto pagalba per vieną minutę galima pasiekti daugiatūkstantines minias, socialiniai tinklai pasitarnauja ne tik kaip bendravimo, savęs reprezentavimo ar informacinė priemonė, bet ir kaip puikus reklamos kanalas. Todėl socialinių tinklų marketingas tampa efektyvia reklamos priemone, suteikiančia verslui apčiuopiamos naudos: pritraukiančia didesnius lankytojų srautus, sumažinančia įmonės išlaidas, suteikiančia didesnį matomumą ir žinomumą, sukuriančia ryšį tarp kliento ir pardavėjo, padedančia išsiskirti iš pilkos masės ir taip laimėti prieš konkurentus. Visos šios naudos sukuria puikią verslo reputaciją ir garantuoja didesnius pardavimus, kurie užtikrina verslo ir pajamų augimą.

 

Užs. nr. 1307.

Dalintis naujiena

Sponsored Video