„Aibės“ elektroninė parduotuvė – lankstus požiūris į pirkėjų poreikius, patogumas ir operatyvumas (0)

Publikuota: 2020-05-26 Kategorija: Verslas
„Aibės“ elektroninė parduotuvė – lankstus požiūris į pirkėjų poreikius, patogumas ir operatyvumas
Rokiškio Sirena nuotr. / „Aibės“ parduotuvė

Porą mėnesių veikianti „Aibės“ elektroninė parduotuvė www.aibesmaistas.lt jau pelnė pirkėjų pasitikėjimą ir dėmesį. Ji keičia rokiškėnų apsipirkimo įpročius, taupydama laiką ir lėšas. O kur dar patikimos saugumo garantijos, tokios aktualios šiuo karantino laikmečiu?
 
Platus asortimentas
Korona viruso infekcija, karantinas, būtinybė saugoti vyresnius žmones suaktyvino elektroninių parduotuvių kūrimą. UAB „Svaita“  „Aibės“ prekybos tinklas – taip pat ne išimtis. Pirkėjų patogumui pasiūlyta elektroninė parduotuvė www.aibesmaistas.lt.

Paprastas, aiškus, patrauklus svetainės dizainas netgi nepatyrusiam pirkėjui leidžia puikiai orientuotis joje ir greitai bei patogiai rasti reikiamas prekes iš itin gausaus asortimento: daugiau nei 900 pavadinimų produktų. Pasak „Svaitos“ vykdomosios direktorės Rasos Pacenkienės, tokio prekių asortimento visiškai pakanka patenkinti netgi didelių šeimų poreikius.

Štai skyriuje „Vaisiai ir daržovės“ – ne tik kasdien valgomos bulvės, morkos, kopūstai, bet ir avokadai, šviežios slyvos, arbūzai, ananasai. Taigi, neišeinant iš namų gaunama tokia pasirinkimo galimybė, tarsi užsukus į nemenką prekybos centrą.

Toks pats gausus pasirinkimas ir kitose kategorijose. Štai grietinę pirkėjas gali pasirinkti iš 7 rūšių, šviežios mėsos – 13 rūšių, iš kurių bus galima pagaminti bet kokį gardų patiekalą. 

Nors parduotuvės pavadinime yra žodis „maistas“, tačiau pirkėjams siūloma ir buities prekių. Kačių augintojai, neišeidami iš namų, gali nupirkti augintinėms ne tik maistelio, bet ir kraiko.

Pastaruoju metu daržininkystė – aktuali tema. Parduotuvė prie namų durų pristatys ir reikiamo grunto augalams, ir trąšų.
 
Plečiama paslaugos geografija
Karantinas buvo postūmis pradėti elektroninę prekybą. Ar švelnėjant jo reikalavimams, nemažėja tokios paslaugos poreikis? Ne. Atvirkščiai, pajutę jos privalumus, pirkėjai ne tik pageidauja toliau taip apsipirkti, bet ir plečiama paslaugos teikimo geografija. Štai dabar prekes į namus gali užsisakyti Rokiškio, Bajorų ir Kavoliškio gyventojai. Netrukus šia patogia paslauga galės naudotis ir Pandėlio, Obelių, Dusetų gyventojai.

Kodėl ši paslauga tokia patogi? R. Pacenkienė akcentavo daugelį jos privalumų. Pirmiausia, taip taupomas laikas. Apsipirkti įprastinėje parduotuvėje užtrunka laiko, tenka stovėti eilėse. Čia gi prekės užsakomos vieno mygtuko paspaudimu. Nereikia sukti galvos, kaip jas parsinešti, parsivežti, užnešti laiptais: užsakytos prekės pristatomos iki pirkėjo durų. Tokia paslauga labai aktuali vyresnio amžiaus žmonėms: nepalankiu oru jiems nereikia keliauti į parduotuvę, tempti sunkius krepšius. Be to, jau pastebėta, kad tokia paslauga ėmė naudotis didmiesčiuose gyvenantys kraštiečiai, kurie užsako prekes mūsų rajone gyvenantiems garbaus amžiaus tėvams. Pasak pašnekovės, pirkinių krepšelį galima sudaryti taip, kad vieno ar dviejų užsakymų per savaitę dėka galima aprūpinti šeimą visais reikiamais produktais.
 
Lanksti rinkodara
Minimalus prekių krepšelis – 20 Eur. Pristatymo į namus mokestis: 2 Eur. Jei perkama 50 Eur ir daugiau, prekės atvežamos nemokamai. Pirmą kartą bandančius šią paslaugą, šiek tiek neramina keli klausimai. Pirmiausia, ar juos pasieks kokybiškos prekės? Pasak R. Pacenkienės, prekės parenkamos taip, kad jų galiojimo laikas būtų ne viena ar dvi dienos. Jei perkamos daržovės ar vaisiai, jų prekinei išvaizdai teikiamas didelis dėmesys. Tad nereikia baimintis, kad bus įdėta pernokę bananai ar apvytęs kopūstas. Prekės kruopščiai pakuojamos, tad nereikia baimintis, kad vietoj kiaušinių įsigysite kiaušinienę.

Kiti dažnai užduodami klausimai: o kaip gi su sveriamomis prekėmis. Juk užsakius kilogramą obuolių, gramo tikslumu jų neatsversi. Pasak R. Pacenkienės, skaičiuojamas faktinis prekių svoris. Jei klientas sumokėjo už kilogramą obuolių, o maišelyje jų tik 950 g, kainos skirtumas bus grąžintas pirkėjui. Jei sandėlyje baigėsi norima prekė, formuojantieji pirkinių krepšelius, būtinai paskambins ir paklaus, ar pinigus už ją grąžinti, ar į krepšelį įdėti kitą analogišką prekę.

Atsiskaityti už prekes galima arba išankstinio mokėjimo būdu, arba kortele, atvežus prekes.
Pašnekovė akcentuoja: prekės kraunamos, transportuojamos ir klientams pristatomos laikantis aukščiausių saugos reikalavimų.
 
Klientai tapo paslaugos gerbėjais
Ramūnas Kilius – gausios šeimynos tėtis, dirbantis bendruomeniniuose vaikų namuose. Jis neslepia, kad iki karantino apsipirkimas parduotuvėse užimdavo nemažą dalį laiko. Reikiamų prekių krepšelis – gausus. Vieno pirkimo prekių svoris siekia ir 70-80 kg, ypač, jei perkamos sultys, daržovės ar kiti sunkesni produktai. „Kol nebuvo karantino, apsipirkti stengdavomės, kol vaikai mokykloje. Įvedus nuotolinį mokymą, vaikai yra namuose. Juk nepaliksi jų vienų ir nelėksi apsipirkti“, – sakė R. Kilius. Tikru išsigelbėjimu tapo parduotuvė www.aibesmaistas.lt. Pasak pašnekovo, apsipirkimas trunka gerokai trumpiau, neatsitraukiant nuo kitų darbų. Užsakyti produktai atkeliauja ypač greitai: per porą valandų. O kur dar lanksti aptarnavimo sistema, atsižvelgianti į klientų pageidavimus. „Esame labai patenkinti šia parduotuve“, – sakė R. Kilius.

Kitas didelis privalumas: saugumas. Prekės atkeliauja iki namų, todėl nereikia stumdytis parduotuvėje, laukti eilėse. Pasak pašnekovo, dviejų apsipirkimų per savaitę visiškai pakanka.
Rasa Šakalienė – viena pirmųjų elektroninės parduotuvės www.aibesmaistas.lt klientų. „Karantino pradžioje su pavydu žiūrėjau į didmiesčių elektronines maisto parduotuves, ir stebėjausi, kodėl niekas Rokiškyje tokios paslaugos neteikia. Laimė, netrukusi ši paslauga atsirado ir pas mus. Ir esu didelė jos gerbėja“, – sakė pašnekovė.

Ji neslėpdama įvardina didžiausius privalumus: pirmiausia, taupomas laikas. Be to, ir lėšos. „Mat elektroninėje parduotuvėje neprisirinksi, ko nereikia ar nebūtina pirkti. Atrodytų, viena kita smulkmena. Bet pradėjusi pirkti elektroninėje parduotuvėje, pastebėjau, kad sutaupau“, – sakė R. Šakalienė. Be to, apsipirkimas lengvas, patogus, malonus. Nereikia nešti krepšių. O prekės pirkėją pasiekia puikiai ir patikimai supakuotos. R. Šakalienė teigė, jog elektroninėje parduotuvėje didelį prekių užsakymą atlieka kartą per savaitę ir to visiškai pakanka. „Dabar jau niekas nebepakeis mano pirkimo įpročių – pirkau ir pirksiu tik čia“, – sakė ji.

 
Užs. 1023.
Dalintis naujiena