Geros savijautos ir sveiko kūno trejybė – kas tai? (0)

Publikuota: 2021-07-27 Kategorija: Sveikata
Geros savijautos ir sveiko kūno trejybė – kas tai?
Asociatyvi nuotr.

Asmenims, kuriuos kamuoja antsvorio bei nutukimo problemos, bariatrinės chirurgijos specialistai pataria atlikti įvairias skrandžio mažinimo ar koregavimo operacijas. Nepaisant to, jog po šių operacijų pacientai gali pasigirti jaučiamu sotumu, skrandžio pilnumu, dėl ko natūraliai suvalgoma žymiai mažiau maisto nei prieš operaciją, po jų praėjus keletui mėnesių, kyla grėsmė susigrąžinti jau prarastus kilogramus. Siekdami užkirsti kelią galimam pacientų nusivylimui, profesionalūs dietologai ir skrandžio operacijas atliekantys chirurgai, siekia pacientus supažindinti su sveiku gyvenimu būdu, leidžiančiu asmenims džiaugtis didžiausiu įmanomu svorio metimo efektu.

Sveika ir subalansuota mityba – kertinis akmuo

Ne paslaptis, jog dietos yra bene kiekvieno svorio metimo proceso sudėtinė dalis, tačiau jos kartu gali ir nepataisomai nualinti žmogaus organizmą. Sveika ir subalansuota, įvairiomis maisto medžiagomis praturtinta mityba iš tiesų yra vienas geriausių būdų tiek puikiai savijautai užtikrinti, tiek ir pastoviam kūno svoriui reguliuoti. Valgant dažnai, bet ne po daug, valgant daugiau daržovių ir rečiau į savo kasdienį racioną įtraukiant riebų maistą, o taip pat kasdien išgeriant reikiamą kiekį vandens, mūsų kūnas palaipsniui prisitaiko prie tokių pokyčių bei padeda mums išlikti sveikiems.

Naujasis jūsų palydovas – aktyvumas

Kasmet vis daugiau laiko praleidžiant pasyviai, aktyvūs laisvalaikio praleidimo būdai tampa geriausiu sporto salės atitikmeniu ir leidžia palaikyti geriausią kūno formą. Sportuodami tiek patalpose, tiek ir po atviru dangumi, mes naudojame energiją, kurią gavome suvalgę pietus ar pusryčius, stipriname raumenis, mažiname įvairių organizmo sutrikimų riziką ir taip užsitikriname ilgesnį bei komfortiškesnį gyvenimą. Žinoma, neatsakingas sportavimas ir neteisingai atliekami pratimai taip pat gali padaryti daugiau žalos nei naudos. Prieš sportuojant būtina apie tai pasikalbėti su treneriais, kurie jums rekomenduos jūsų situacijai tinkamiausius aktyvaus laisvalaikio praleidimo būdus ir padės nenukrypti nuo sveiko gyvenimo kurso.

Sudie žalingiems įpročiams

Nors daugelis žmonių yra įsitikinę, jog žalingi įpročiai, pavyzdžiui, rūkymas, padeda numalšinti alkį ir taip prisideda prie svorio mažinimo proceso, tačiau didesnį melą būtų sunku surasti. Jokie žalingi įpročiai nėra naudingi žmogaus organizmui ir jo sveikatai, bet tokių įpročių atsisakymas gali gyvenimą prailginti net ne vienu dešimtmečiu. Atsisakius rūkymo paskaistėja oda, tampa lengviau kvėpuoti, atsisakius alkoholio pagerėja smegenų veikla, kraujotakos sistemos veikla bei kt.

Matome, jog dideli ir staigūs pokyčiai kartais gali būti per daug sunkūs emociškai, tačiau į vieną paveikslą sudėjus kelis nedidelius savijautą gerinančius veiksnius, jie ilgainiui tampa sveiko gyvenimo būdu ir nenumaldoma aistra!

O kad būtų lengviau pradėti keisti gyvenimo įpročius, rekomenduotina kreiptis į specialistus, kurie, pagal Jūsų kūno masės indeksą (KMI) ir pagal tai kokie iškelti tikslai, galėtų nustatytų tinkamiausią mitybos planą bei visą svorio metimo programą. Daugiau informacijos apie šias paslaugas galite rasti užsukę į CaloryCare klinikos internetinę svetainę arba užsukę į kliniką, kuri įsikūrusi V. Grybo g. 32A, Vilniuje.

 

Užs. nr. 1402.

Dalintis naujiena

Sponsored Video