Rokiškio parapijos vaikų vasaros stovykla „Keliauk, ieškok ir surask“ (1)

Publikuota: 2018-08-14 Kategorija: Jaunimas
Rokiškio parapijos vaikų vasaros stovykla „Keliauk, ieškok ir surask“
Rokiškio parapijos jaunimo nuotr. / Trečius metus iš eilės vykstanti Rokiškio parapijos vaikų vasaros stovykla

Rugpjūčio 6 – 10 dienomis Rokiškio parapijos jaunimas – Agnė Daunytė, Andrius Daunys, Gabija Baravickaitė, Tautvydas Stankevičius ir Dovydas Kundrotas, Rokiškio Šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčios dekano Eimanto Noviko palaiminti, įgyvendino jau trečius metus iš eilės vykstančią vaikų vasaros stovyklą „Keliauk, ieškok ir surask“.

Užmegztas stiprus ryšys

„Saulėtą pirmadienio rytą sulaukėme 20 vaikų, kurie smalsiomis akimis žvelgė į vadovus galvodami, ką mes jiems esame paruošę, nes priešaky – penkios daug žadančios dienos“ – pasakojo vaikų vasaros stovyklos vadovė Agnė Daunytė. Ji pastebėjo, kad vaikai pirmąją dieną buvo nedrąsūs, tačiau įvairių žaidimų dėka tarpusavy užmezgė stipresnį ryšį.

„Antroji diena buvo judresnė. Išklausę dekano Eimanto Noviko mokymo, padiskutavę grupelėse ir pavalgę, žygiavome į Ulinavą. Kiekvienas vaikas turėjo galimybę su kartais apsukti 10 ratų aplink trasą.

Trečiąją dieną plaukėme su baidrėmis ir aplankėme Kriaunų muziejų. Leonardas Šablinskas, dienai padovanojęs savo baidares, mus išleido plaukti į Sartų ežerą.“ – pasakojo A. Daunytė. Ji džiaugiasi, kad vaikai, susigrupavę poromis, baidarėse dainavo, diskutavo ir linksmai irklavo visą dieną.

Sunku atsisveikinti – vaikų akyse spindėjo ašaros

„Ketvirtąją dieną vyko orientacinės žaidynės, kurių metu vaikai klaidžiojo po Rokiškį. Po Šv. Mišių, koplyčioje vyko vadovų ir dekano Eimanto organizuojamos susitaikymo pamaldos. Naktį vaikai praleido parapijos namuose, todėl tą pačią dieną vyko kino vakaras. Vaikai, sugulę ant čiužinių, prisispraginę spragėsių, žiūrėjo filmus.“ – kalbėjo A. Daunytė.

A. Daunytė pasakojo, kad penktadienio ryte vadovai su plačiomis šypsenomis laukė atsikeliančių vaikų, o po to iki pietų žaidė įvairius žaidimus, tvarkė savo miegojimo patalpas ir ruošėsi vaidinimui, kurį po Šv. Mišių parodė tėveliams. „Vaikai ašarodami išvyko namo, o atsisveikindami kalbėjo, jog ši stovykla buvo geriausia, kokioje jie yra buvę.“ – prisiminimais dalijosi A. Daunytė.

Stovyklautojai – entuziastingi ir nenuilstantys

Vaikų vasaros stovyklos savanoris Andrius Daunys pasakojo, kad stovykloje tiek vaikai, tiek vadovai patyrė daugybę nuotykių – visi buvo patenkinti. „Ši stovykla buvo išskirtinė, nes keliavome išties daug. Labiausiai nudžiugino vaikų entuziazmas – negirdėjome jokių nusiskundimų, nes visi buvo pilni energijos ir pasiruošę. Paskutinę dieną buvo sunku išsiskirti, nes visi labai susidraugavome ir vienas prie kito prisirišome. Mes tikrai nenuleisime rankų – kitais metais stovykla bus dar geresnė!“ – atviravo A. Daunys.