Azartinių lošimų reklamos karantino metu neliks (1)

Publikuota: 2020-04-09 Kategorija: Aktualijos
Azartinių lošimų reklamos karantino metu neliks
Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuotr. / Azartinių lošimų reklamos karantino metu neliks

Lietuvos Respublikos Vyriausybei š. m. kovo 16 d. šalyje paskelbus karantino režimą, Lošimų priežiūros tarnyba, būdama socialiai atsakinga ir šiuo sudėtingu laikotarpiu dar labiau stengdamasi apsaugoti lošėjų interesus, balandžio 1 d. parengė ir visiems Lietuvos azartinių lošimų organizatoriams išsiuntė raštą bei Europos lošimų ir lažybų asociacijos (EGBA) parengtas rekomendacijas, kurios buvo skirtos skaidriam nuotolinių lošimų organizavimui esant karantinui ir atsakingai reklamai žiniasklaidoje.

Lošimų priežiūros tarnyba atkreipia dėmesį, kad asmenims, turintiems problemų dėl lošimų, reklama yra vienas iš psichiką stimuliuojančių veiksnių. Reklama gali juos paskatinti lošti. Ypač karantino metu. Kitiems asmenims (ypač jaunesniems), dažnai matantiems lošimų reklamą, tai gali būti paskata išbandyti naują pramogą arba padidinti savo pajamas bandant lošti. Lošiant namie, susidaro saugumo jausmas, silpnėja gynybos mechanizmai, dėl to nuostoliai gali būti itin dideli, o pasekmės itin skaudžios.

Į pateiktas rekomendacijas neatsižvelgė

Nors Lietuvos azartinių lošimų organizatoriams pateiktomis rekomendacijomis jau vadovaujasi dauguma tarptautinių nuotolinių lošimų asociacijų, tačiau Lošimų priežiūros tarnyba nesulaukė nei vieno organizatoriaus pranešimo apie prisijungimą prie šios iniciatyvos. Priešingai, Lošimų priežiūros tarnyba pastebėjo padidėjusį azartinių lošimų reklamos srautą internete (aktyvūs reklaminiai skydeliai užėmė vis didesnius interneto svetainių plotus ir buvo rodomi vis dažniau).

Lošimų priežiūros tarnyba, įvertinusi tai, kad nuotolinių lošimų organizatorių elgesys nėra socialiai atsakingas, pažeidžia visuomenės ir lošėjų interesus, 2020 m. balandžio 6 d. pakartotinai kreipėsi į organizatorius. Rašte buvo prašoma informuoti, ar organizatoriai planuoja (jei taip – iki kada ir kokia apimtimi) imtis korekcinių veiksmų azartinių lošimų reklamos srityje (įskaitant ir reklamos užsakymus tose interneto svetainėse, kuriose organizatorių reklama skelbiama neva ne jų iniciatyva, pvz., basketnews.lt., krepsinis.net ir pan.).

Pakartotinis raginimas nepastebėtas neliko

Lietuvos lošimų verslo asociacija ir Nacionalinė lošimų ir žaidimų verslo asociacija š. m. balandžio 8 d. pateikė pranešimą, kuriame nurodė, kad nuo š. m. balandžio 15 d. iki karantino Lietuvoje galiojimo pabaigos visi Lietuvos lošimų verslo asociacijai ir Nacionalinei lošimų ir žaidimų verslo asociacijai priklausantys nuotolinių lošimų organizatoriai sustabdo nuotolinių lošimų reklamos skelbimą internetinėje žiniasklaidoje, televizijoje ir kitose visuomenės informavimo priemonėse.

Lošimų priežiūros tarnyba atkreipia dėmesį, kad tik būdami socialiai atsakingi, kursime stiprią ir darnią visuomenę bei pasitikėjimą lošimų rinka.

 

Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacija

Dalintis naujiena
Rašyti komentarą

Rekomenduojami video