Prieš 13 metų mirusiai rokiškietei - banko prašymas atnaujinti duomenis (0)

Publikuota: 2018-02-18 Kategorija: Verslas
Prieš 13 metų mirusiai rokiškietei - banko prašymas atnaujinti duomenis
Swedbank laiškas prieš 13 metų mirusiai rokiškietei.

„Gerbiamas kliente,

Kreipiamės į Jus su prašymu iki 2018-03-26 užpildyti Kliento duomenų atnaujinimo anketą. Tai padaryti patogiausia paskambinus banko telefonu 1884 (pasirinkite paslaugą „Kliento duomenų atnaujinimo anketos“). Su anketos klausimais galite susipažinti iš anksto, juos siunčiame šiuo laišku.“

Štai taip prasidedantį laišką šiemet gavo daugybė Swedbank banko klientų. Tarp jų ir viena rokiškietė, kuri, deja, mirė dar 2005 metais. Dėl tokio nemalonaus nesusipratimo „Rokiškio Sirena“ kreipėsi į Swedbank banką. Banko atstovas spaudai Saulius Abraškevičius komentuoja situaciją ir pataria, kaip reikėtų elgtis norint išvengti tokių nesusipratimų netekus artimo žmogaus:

„Apgailestaujame dėl įvykusio nesusipratimo ir norime atsiprašyti velionės artimųjų. Šis laiškas išsiųstas dėl duomenų stokos, nes apie šios klientės mirtį bankas duomenų neturėjo. Renkant duomenis šio laiško siuntimui bankas naudoja tik tą informaciją, kuri yra banko sistemose. Labai tikėtina, kad velionės artimieji nesikreipė į banką dėl jos finansinių reikalų sutvarkymo. Todėl ragintume praradus artimą žmogų sutvarkyti ir jo finansinius reikalus, kad būtų išvengta panašių nesusipratimų.

Tokių atvejų stengiamės visomis priemonėmis išvengti, tačiau kaip rodo šis nutikimas, neturėdamas duomenų apie kliento mirtį, bankas gali mirusio žmogaus adresu išsiųsti laišką. Tokiu atveju ragintume velionio artimuosius kreiptis į banką ir sutvarkyti mirusio žmogaus duomenis ir palikimo reikalus, uždaryti sąskaitas.“

Dalintis naujiena
Rašyti komentarą

Rekomenduojami video