Rajono medžiotojai – prieš medžioklės demonizavimą ir kviečia diskusijai

Publikuota: 2024-03-28 05:28:42
Grįžti į straipsnį
Komentarai
ubixusivumooj
2020-06-16 08:53
Pranešti!
http://mewkid.net/when-is-xicix/ - Amoxicillin 500mg Capsules <a href="http://mewkid.net/when-is-xicix/">Amoxicillin Without Prescription</a> wrw.alqh.rokiskiosirena.lt.mzb.bl http://mewkid.net/when-is-xicix/
0
0
ikebrenedf
2020-06-16 08:29
Pranešti!
http://mewkid.net/when-is-xicix/ - Buy Amoxicillin <a href="http://mewkid.net/when-is-xicix/">Amoxicillin 500mg</a> bqs.bxwn.rokiskiosirena.lt.xug.ff http://mewkid.net/when-is-xicix/
0
0
Juokinga
2020-05-26 14:28
Pranešti!
Niekas nei vienam netrugdo tapti verslininku. Ar prezidentu ar dar kuo.
4
0
to nepilnapilvertiškumui
2020-05-26 12:28
Pranešti!
Nepilnavertiškumas ira tavo storas supuvęs pilvas ir žandai kuriuos kemši lobdamas iš nepilnavertišką algą gaunančių savo darbuotojų... būk pagirtas tu tarp medžiotojų ...dvasios ubage.
2
7
Nepilnavertiskumo
2020-05-24 21:30
Pranešti!
Jausmas yra gevent uz 309eu men
5
4
Perskai2iau
2020-05-24 20:49
Pranešti!
Perskaičiau visus komentarus. Panašu, kad iš medžiotojų pusės niekam nerūpi jokia diskusija. Šitas straipsnis - konflikto ieškojimas. Pritariu Rokiškėnui, tikrai kažkam trūksta dėmesio. Tai nepilnavertiškumo jausmas, arba didybės manija. Pasirinkit patys.
11
11
Plius
2020-05-24 17:52
Pranešti!
Atsiprašau uz klaidas. O kur dar kitos islaidos valstieciams nesuvokiamos. Labiau noreciau su medziotojais padiskutuoti kuris sportas brangesnis? Manau zvejyba. Dabar apsiverkit sofos riteriai kad gyvenime sugebejot pasiekti NIEKO...
3
3
Pagal dalbajobus veganus
2020-05-24 17:46
Pranešti!
As pats zvejys.... Bet kaip dar nepasiulio vekrsniai "pagavai paleisk" medziokles su tazeriais arigdomosiom strelem? (Sumedziojai paleisk) aisku cia sarkazmas. Valstieciam labai skaudu kad karbinas su optika normalus apie 5000eu ar valtis su priekaba ir echalotu lanasiait tiek pat kainuoja... Paverkit daugiau bet pasalpos arinimumas nuo to nepasikeis ir vistiek neipirksit rimto hobio lasaros. Verkit toliau kad nesimoket ir nieko gyvenime nesigebejot pasiekt niekam neidomu ir niekas nekaltas. Ziurekit toliau tv pagalba, ir gerkit 7.5,% alu niekam jusu nuomone neidomi.
4
4
Rokiškėnas
2020-05-24 14:08
Pranešti!
..dėmesio trūkumas miadžiotajams ar žvaigdžių liga pakirto... , ... jūs gal norit , kad ant rankų jus nešiotu , ir su gėlėmis sutiktu gryžtančius iš medžioklės kaip dydvyrius , ko jūs norit ? ko jums maža ? ... eikit ir medžiokit , tik neaiškinkit , kad už tai ka jūs darot, mes turim pult ant kelių ir dėkot ! .... susireikšminot labai jau ... gerbiamieji ....
14
18
ajna sau
2020-05-23 23:35
Pranešti!
užsipirko straipsnį per abu laikraščius ir patys save komentaruose giria :D
24
18
to pilietis
2020-05-23 11:03
Pranešti!
Jei ketini susitikti Stainį gatvėje agresyviai nusiteikęs,tai vertėtų pasirūpinti ir medicinos personalo paslaugomis.To gali po susitikimo prireikti.
29
11
šaunuoliai
2020-05-22 20:29
Pranešti!
Džiugu kad mūsų rajono medžiotojai pradėjo diskusiją apie medžioklę,manau,kad ji turėtų išsiplėsti ir visoje respublikoje.Aš daugumą pasisakiusių šioje diskusijoje pažįstu kaip veiklius ir sąžiningus bendruomenės narius.ŠAUNUOLIAI.
37
10
juokingi esat
2020-05-22 19:43
Pranešti!
medžiojantiems kąsnis krenta iš burnos, tai ir purslojasi. Netgi ministerija skiria pinigų jų įvaizdžiui gerinti. Jei jau medžiotojantys užsiima tokia labdaringa veikla, sulaukia visuomenės paramos, tai kam ta reklama, ir dar už mokesčių mokėtojų pinigus? Jeigu jau kunigus reikia pasitelkti, tai tikrai jums prastos dienos.
13
21
"ponas gal pasiskaitykit naujienas" ir panašiems
2020-05-22 16:57
Pranešti!
Esmė tame, kad medžiotojai nesipursloja. O tamsta purslojiesi iš pykčio, kad iš nasrų putos tyška. Argumentai "aš pažįstu" ir bezdielnykai yra ad hominem, už tokius iš padorios diskusijos šalinama iš karto. O racionalių argumentų neturite. Va čia jūsų bėda, kad ir apie gamtosaugą, ir apie medžiotojus, kalbate kaip piktos kaimo bobos (Dieve sergėk, ne moterys, nes moterys taip tiesiog nesielgia), kunkuliuodami emocijomis. Todėl ir bijote diskusijos, nes diskusijoje emocijos nepraeis, kaip ir apsižodžiavimai. O argumentų neturit. Pavyzdžiui, dėl gyvūnų gausos ir įvairovės, tai jus sukalė į vienus vartus. Pilna tų žvėrių visur.
17
7
pilietis
2020-05-22 16:37
Pranešti!
Blemba jauciu jei sutikciau netycia Staini gatveje maza jam nepasirodytu uz zirafu medziojima afrikoje.
10
16
to to medžiotojui
2020-05-22 16:26
Pranešti!
ponas, gal pasiskaitykit naujienas, kur prisiveisti ir neprižiūrimi danieliai bandomis siaubia žmonių kiemus? ir kuris jau čia iš medžiotojų griovius kasa lopetomis, a? aš tai pažįstu tik tokius, kurie kaip tik juodo darbo bijo. liaudiškai vadinami "bezdielnikai". ir dar žinai tokių kurie ne tik medžioja bet ir prieš nekaltus žmones ne kartą ranką pakėlė.
13
9
To medžiotojui
2020-05-22 16:13
Pranešti!
Izia nekentė Bitlų, nes Sara jam padainavo. Lygiai tokie pat maumai svaigsta nesąmones, nes vaikystėje kažką matė. O rašinėjimas labai geras biznis "gamtosmylėtojams": nuo sofos šiknos nepakeliant rašyt pievas, kad gailestingos avelės mokėtų pinigėlius fondams, už ramų lodorių ant sofos gyvenimą. Ko nesistengt, jei pilna idiotų, kurie moka pinigus už nesąmonių viešojoje erdvėje rašinėjimą. Juk griovį su lopeta kast ir sunku, ir mokėt reikia, o į kitus darbus tokių rašeivų niekas nepriima. Užtai belieka verkt ir pavydėt, kad kažkas sugeba kad ir tą danielių užaugint. O tu ką sugebi? Pavydėt tik? Ką tu dėl tų pačių žvėrių padarei?
15
7
medžiotojams
2020-05-22 15:38
Pranešti!
atsipeikėkit, esą Rokiškėnai čia nekomentuoja. Komentuoja. ir ne visiems šitam krašte medžiotojai patinka ir esą geri jų darbai. Rokiškis vadinamas raudonuoju kraštu, visada čia buvo medžioklė ponų užsiėmimas. kam pasijust prie valdžios, kam galimybė gaut ginklą, miške pašaudyt, pagert. Vienas pažįstamas irgi buvo medžiotojas, bet metė, nes žmogus nematė jokios prasmės lakstyti paskui nuolat geriančius. Nesusireikšminkit. Ir kokias gi populiacijas atstatėte? danielių ponai priveisė, visiems priklausančius miškus aptvėrė. Esu dar vaiku būnant matęs medžiotojus tempiant nušautas stirnas. Ne kokie prisiminimai. Ir tikrai ne silpnus ligotus medžioja, o tuos kurių mėsytė skani. Niekada nesipykau su gamta, kaip gera pasivaikščioti miškuose. Bet kaip bloga juose, kai šaudoma. Kai bokštelių prisistatę ant kožno kampo, lenda prie žmonių sodybų. Ir nereikia čia kažkokiu išsilavinimu didžiuotis. Ką gi duoda žmogui disertacijos apie kuilių vaisingumą?
13
14
to Gamtos "mylėtojai" diskusijų bijo
2020-05-22 15:21
Pranešti!
Padiskutuokime. Kodėl manote, kad kiti žmonės visuomenėje turi mokėti už nesaugų vairavimą ar savo turto, šiuo atveju, gyvulio, nesaugojimą? Šitaip išvedžiojant apie medžioklės atnešamą gėrį visuomenei, gal jau reikės steigti medžiotojų etatus?
9
6
Rasa
2020-05-22 15:12
Pranešti!
Biblija yra žmogaus rašyta gyvenimo būdo knyga. Ji niekaip nepateisina kišimosi į gamtą. Taip, žmogus yra mėsėdis, bet nepainiokite maisto medžioklės su gyvūno žudymu savo azartiniam pomėgiui tenkinti ar kad būtų patogiau derlių saugoti.
13
10
zizi
2020-05-22 15:05
Pranešti!
misko draugas
5
4
super
2020-05-22 14:41
Pranešti!
straipsnis geras ir pačiu laiku sirena mldc
14
5
Parapijos
2020-05-22 13:51
Pranešti!
Kunigas Aivaras yra Žmogus iš didžiosios raidės
16
8
Medžiotojas
2020-05-22 13:50
Pranešti!
kaip bando sakyti kad jaučia malonumą žudyti,atsakau jei taip būtų tai eičiau į gyvulių skerdyklą ir ten pleskinciau ir dar algą gauciau
12
7
Tomas
2020-05-22 13:45
Pranešti!
Draugų tarpe yra keletas medžiotojų ir nei vieno negaliu myneti bloguoju.Ne vienas yra padėjęs sunkiu metu
15
5
Papildau
2020-05-22 13:44
Pranešti!
Cia ta pati peripetija kaip su labanoru. Logiskai pamascius ar geriau palikti suputi ar iskirsti ir atsodinti jaunuolynu? miskai ir gi serga ir nusensta.
13
2
Manau
2020-05-22 13:43
Pranešti!
Kad anksčiau ar vėliau visuomenė supras kas slypi už,, mylėtojų,, vadovų nugaros.Niekas šiaip sau nevyksta.
16
3
Del misku
2020-05-22 13:34
Pranešti!
Mezeja brandraus misko plotai daugeja jaunuolynu. Pagal statistika per paskutinius 80metu lietovoje misko plotai issaugo apie 12proc. Misko plotai nemazeja o dideja. Mazeja brandaus misko plotai. Cia du skirtingi dalykai.
16
0
aj jo
2020-05-22 13:21
Pranešti!
kunigas medžiotojas rūpinasi Dievo avelėmis:D Dar buvo ir vienuolis su Ferrari...
13
8
Klp
2020-05-22 13:15
Pranešti!
O tai tie astredanciai medziotojai ir vilkus eda kai nusauna ? Ir isvis koks zmogus gali jaust malonuma atimdamas kitam gyvybe ?? Apie ka diskutuot su tokiais ? Jie tikrai ne zmones ir net ne zverys nes zverys zudo is butinybes.
12
13
Gamtos "mylėtojai" diskusijų bijo
2020-05-22 13:15
Pranešti!
Apie ką gali diskutuot sofos riteris su žmonėmis, kurie pusę gyvenimo miškuose praleidžia. Pažiūrėkit, net ir čia, žalieji veganai neturi jokių argumentų. Jau čia jie diskutuot nesugeba, ką gi jie diskutuos gyvai? Geriausia būtų, jei už kiekvieną kelyje stirnos sudaužytą mašiną, už kiekvieną vilko papjautą avį "gamtosaugininkams" tektų sumokėt iš savo kišenės. Va tada ir žvėrių būtų per daug, ir miškų. Kai reiktų prisiimt atsakomybę, kalba būtų kita.
16
7
Cha
2020-05-22 12:58
Pranešti!
Apie ką galima diskutuoti su išsigimusiais sadistais ? Apie nieką....
10
17
jojo
2020-05-22 12:53
Pranešti!
Ar čia ne tas pats A. Stainys, "profesionalusis" vilkų naikintojas kaukimu juos prisišaukdamas idiotiškai komentuoja apie vilkų plitimą. Manau, patį reikėtų sterilizuoti.
14
16
Kokie miškai išnaikinti
2020-05-22 12:51
Pranešti!
Lietuvoje jau daug šimtmečių nebuvo tiek miškų, kiek dabar. Pasidomėkit, viščiukai. Ale kokius vėplius siunčia komentuot, matyti, kad Rusija pinigų nebeturi mokėt rimtesniems troliams, tai paleido mergytes veganytes nuo sofos. Anos pigiau kainuoja :D Ir čia meta šituos vaikus diskusijoms su normaliais, išsilavinusiais žmonėmis. Tai jiems žvėrų mažai, tai jiems daug žvėrų, bet mažai miškų. Apsispręskit jūs galų gale, kurį naratyvą vystyt. O tai išeina riebus kongnityvinis disonansas, parašytas su gramatinėm klaidom.
12
8
GERAS
2020-05-22 12:47
Pranešti!
komentaras: "Ūkynykas 2 >To to ūkis ir kitoms mergelkoms sofos ekspertėms". 10 balų.
5
4
Taigi
2020-05-22 12:45
Pranešti!
IŠNAIKYNO MIŠKUS, O TAI KUR ŽVĖRIM DĖTIS- TAI IR TRAUKIA Į MIESTUS. O TARP PAGRINDINIŲ MIŠKŲ NAIKINTOJŲ, KURIE KRAUNASI IŠ TO TURTUS, IR YRA TIE PATYS MEDŽIOTOJAI. TIKRAI NEBLOGA LOGIKA- NAIKINAME MIŠKUS- ŽVĖRYS NEBETURI KUR DĖTIS- TADA ŠAUDOME ŽVĖRIS, GINAME ŽMONES. LOGIŠKA?
15
12
Obeliai
2020-05-22 11:03
Pranešti!
Pažystu du medžiotus iš šitų foto. Žinot tai paprasti žmonės saugantis ir mylintis gamtą. Labai gražu kai matai kaip su šeima domisi gamta,vaikai irgi pažysta miškus,žvėrelius. Visa šeima gamtoje ir kartu. Va čia tai gražu! Medžiotojas ne tik žudo kaip jus teigiat!
27
10
To TO To ūkis
2020-05-22 10:44
Pranešti!
Viskas čia su juom gerai. Baretozoidiniai patrydiotai visuomet pasižymėjo puikia logika bei stipria argumentacija :)
4
9
Miškas
2020-05-22 10:43
Pranešti!
O jus tie kurie tik mokate visur matyti blogi, jus turit kažkokį užsiemimą? Ar jus pykstat kad jums medžiotojas nepasiūlė mėsos?☺ tik va idomu net kaip jus parduotuvėse perkate mėsa,juk ten gyvulių paskutinės minutes užbaigiamos baisiomis kančiomis. Susimastykit... tai ūkininkai dirba vargsta,ar bent kiek suprantant koks jų darbas... juk ir medžiotojas nepalieka alkanų žvėrių.
23
6
Ūkynykas 2 >To to ūkis ir kitoms mergelkoms sofos ekspertėms
2020-05-22 10:32
Pranešti!
Negaliu nesutikti su tamsta: briedžiai ir stirnos turėtų gyventi ne topolių gatvėje, o miškuose kurių, nebe kas beliko. Kodėl taip yra galbūt atsakytų gerbiamas Stainys kuris, beje, "rūpinasi" ne tik lietuvos miškais bei juose gyvenančiais gyviais, bet ir tiesiog, kaip tikras filantropas gelbsti Afrikos aborigenus nuo suįžulėjusių žirafų.
21
12
TO To ūkis
2020-05-22 10:26
Pranešti!
gerbiamasis - esate susirgęs tipine, šiuolaikine "patriotine" liga -LANDSBERGIMINĖ PARANAIDINĖ ŠIZOFRENINĖ"RUSAI PUOLA". Būtent prisidengdami šia bacila, įvairaus plauko "patriotai" baigia "išparceliuoti" Lietuvėlę. Iš tokių asmenų GINKLAI PRIVALO būti išimti, nes "patriotinė" liga akivaizdžiai progresuoja.
6
10
Fura
2020-05-22 10:19
Pranešti!
Nelieskite nei vieno vabaliuko, kiskucio, stirnaites.... Tegu dauginasi, guli ant važiuojamosios dalies, nieko tokio mes vairuotojai jas zalosime, uzmusinesime..... tegu dauginasi kiek tik gali.
24
2
Sofos kaubojus > ragų rinkėjas
2020-05-22 10:17
Pranešti!
Manau klysti, anūkai matys ne nugraužtus krūmynus o kelmynus. :)
8
15
Prie to pacio
2020-05-22 09:37
Pranešti!
Tai gi lygiai taip pat jau ir su zvejais. "Skerdikai" "mesininkai" reikejo paleist" labiausiai puola tie kurie neturi pajamu kokiam nors hobiui ir vienintelis laisvalaiko hobis lieka komentarai ir tv pagalba.
21
9
ragų rinkėjas
2020-05-22 09:35
Pranešti!
Komentuoja tie,kurie net neišeina i mišką.Mielieji,pavaikščiokit pavasarį po miškus ir pamatysite kad ten kapinynas.Tiek žvėrių kaulų dar niekuomet nesu matęs.Tai perteklinės vilkų populiacijos pasekmės.Nuo kanopinių žvėrių kenčia ir miškai.Išeikit į miškus ir pamatysite kaip žvėrių nuniokoti jaunuolynai.Jeigu ir toliau bus tokia padėtis tai mūsų anūkai matys ne sengirias o nugraužtus krūmynus.Galiu pasiūlyti ekskursijas po Lašų, Šapelių ar Kraštų apylinkes.Pamatę tikrają padėtį gal tada praregėsite.
42
6
To to ūkis ir kitoms mergelkoms sofos ekspertėms
2020-05-22 08:54
Pranešti!
Vėplos, išlįskit iš savo daugiabučių dėžučių. Išvažiuokit į Rokiškio gatves. Pavyzdžiui, į Topolių. Ten stirnos dieną ant kelio šoka. Pavažiuokit 2 km už Rokiškio ir pakelėse stirnų pulkai. Ir vilkai neturi ko medžiot? Kokie jūs suš***kti gamtosaugininkai, jei toliau savo sofos šiknos nepakeliat. 210 atvejų per metus, kai stirnos ir briedžiai susidūrė su mašinom Rokiškio rajone. Jūs, durnėliai, proto turit? Iš kur tiek atvejų, jei, kaip sakot, žvėrių nėra, išmedžioti. Proto jūs neturit ir tiek. Vilkų per daug, seniai stumia jauniklius į pamiškes, todėl jie ir eina ant avių. Ir kam jiems stirnas vaikyt, jei avis - patogus aptvertas grobis. Aišku, ko jums nesąmonių nelot, kai reikia Putlerio pinigus atidirbt.
30
8
Pamastymui
2020-05-22 08:46
Pranešti!
Kas cia tokio realiai blogo tie lankai? Manau labai retas siu laiku medziotojas sugebetu su juo medzioti. Cia manau tokio profesionalumo ir kantrybes atsirastu vienetai tie kas puola manau nelabai isivaizduoja kas yra medziokle ir kokio lygio sauliu reikia buti visu pirma jau vien kad priselinti 20m atsumu prie zveries.
19
4
to Ūkis
2020-05-22 08:35
Pranešti!
nepasakok čia pasakų. O dėl vilkų - 1. Susitvarkykite savo ganyklas gavę ES paramą, o ne bėkite į automobilių saloną pirkti BRANGIAUSIO ir DIDŽIAUSIO džipo. 2. Kai medžiotojai NEIŠŽUDYS VILKŲ MAISTO, tai vilkai nelies ir ūkininkų gyvulių. Juk seniai žinoma, KAD VILKAS ŽMOGAUS BIJO,VENGIA. Aišku, kai šitie žvėriažudžiai įsibrauna į vilkų teritoriją ir GROBIA JŲ MAISTĄ, tai VILKAI PRIVERSTI atsakyti - iš bado, bei mokindami jauniklius išgyventi, pulti žmonių galvijus.
22
27
Kristi
2020-05-22 08:35
Pranešti!
Parašyta gražiai, bet tikrovė ko gero kitokia, ir kunigas dar ir dievą ipainiojo, bet dauguma prieš žiaures zudines su lankais, prožektorius, šunimis ir t. t. Besaiki stirnų šaudymą ir nesiderina meilė gamtai su saudymu, o avis tegu geriau apsaugo patys ukinikai.
19
21
To ūkis 2
2020-05-22 08:30
Pranešti!
O kunigas šitiems veikėjams priešas dar ir dėl kitos priežasties - tai vieninteliai žmonės, kurių šitų veikėjų užsakovai nesugebėjo per 50 metų priveikt. Aivaras yra žmogus, turintis stuburą, vertybes, juo nepamanipuliuosi. Be to, pažiūrėkit, kaip gražiai ir ramiai jis dekonstruoja visus argumentus prieš medžioklę. Supraskit, kad nemažai komentarų rašinėja užzombintos mergytės-veganytės nuo sofos. Jie gamtos nematę. Jie jos nepažįsta. Jie nesuvokia, kaip gamta funkcionuoja. Jiems nedaeina, dėl ko kilo pvz. afrikinis kiaulių maras. Jiems gaila nušauto šerniuko, bet negaila išdvėsusios visos jų šeimynos. Jiems negaila suso apniktos lapės. Jie nesuvokia, kad žvėriui reikia maisto, kad jų negalima veist iki begalybės.
27
9
To ūkis
2020-05-22 08:26
Pranešti!
Mielas žmogau, negi nematai, kas čia rašinėja? Juk tai kryptinga ataka. Pasižiūrėkit, kas stovi už kai kurių gamtosaugos organizacijų nugarų, ir suprasite, kodėl varoma ant medžiotojų. Medžiotojai – normalūs, šviesūs, išsilavinę žmonės. Ir jie vieninteliai rajone namuose turi GINKLUS. Suprantate, kur suku. Pasiskaitykit šituos komentarus, ir vatnykų komentarus didžiuosiuose portaluose. Jūs tikrai manot, kad juos čia rokiškėnai rašinėja? Čia apmokama liaudis dirba. Kaip manot, kodėl, pavyzdžiui, kačių mylėtojų grupėse nuolatos gąsdinama, kad negalima katės į lauką išleist, nes medžiotojai nušaus? Jie dirba taip. Supraskit, kad jie sunaikino atominės statybą, skalūnų dujų, kitaip sakant energetinės nepriklausomybės reikalus. Dabar priešai tapo medžiotojai. Pasidomėkit, kokia organizacija visam pasaulyje už nemažai aplinkosaugos organizacijų stovi. Ir viskas pasidarys aišku.
21
11
Ūkis
2020-05-22 07:50
Pranešti!
Labai liūdna kad pas žmones yra tiek negatyvo, o jums kunigas nėra žmogus? Ar jus žinot apie šv. Huberto diena? Reikia visu pirma suvokti kas yra medžioklė ir medžiotojas. Nejaugi jus matot kad jie tik šaudo ir valgo savo malonumui... Jai taip aš tada siūlyčiau medžiotojams, nemedžioti visai kelis metus. Va tada mieli žmonės ar mes patys jų nebėgsim ieškoti, kai vilkai vaikščios po kiemus,kai negalėsit pasodinti daržo,kai pasodintas bulves nukas šernai.
33
11
Kunigas
2020-05-22 00:49
Pranešti!
Seku, seku pasaką...
9
17
Ūkininkas
2020-05-21 23:50
Pranešti!
Pritariu ir aš matau tą patį ūkininkų adresu. Ir apie vienus ir kitus bandoma formuoti bloga nuomone.
20
6
Kunigai
2020-05-21 22:49
Pranešti!
oficialiai negali birbinti mergų, tai nors susikaupusią energiją išlieja žudydami žvėris.
9
30
zizi
2020-05-21 22:43
Pranešti!
svarbiausiai baikit pustis apie savo pasiekimus afrikoje ir t.t.zmones juk ne durni.
25
12
Rokiškėnas
2020-05-21 21:27
Pranešti!
Na medžiotojai man kaip pydarai (gėjai) , tegu jie sau gyvena savo gyvenimą ,bet nereik demonstruot žmonėms savo malonumų tenkinimo, ir aiškint kaip čia gražu ir gerai Yr.....
27
27
?
2020-05-21 20:42
Pranešti!
pabandykim šiuos žmones suprasti, dabar apie juos formuojama nuomonė kaip apie kažkokius atstumtuosius, žodis atstumtasis visiems asocijuojasi su kažkokia negalia, bent jau asocijuodavosi ankščiau
9
8
Untanas
2020-05-21 20:23
Pranešti!
Kokia čia dar diskusija ? Nėra jokio pateisinimo gyvių šaudymui dėl malonumo ar savo nepilnavertiškumo kompleksų ir iškrypusio pomėgio džiovinti lavonų galvas ant sienos.
29
34
Išlindo asilai beausiai
2020-05-21 19:59
Pranešti!
Bet pas žmones intelektas ir kultūra. Svarbu pavaryt nesąmonių. Patikėkit, nieko nėr baisiau už kvailį su iniciatyva. Ir čia tokie žali turėtų būt, tokie geri, o kaip parodo tikrąjį veidą, tai žiaukčiot nuo tokių norisi. Medžiotojai kalba kutūringai ir argumentuotai, o šitie?
36
10
Airija
2020-05-21 19:28
Pranešti!
Superinis kunigas
41
7
Didžiausi brakonieriai
2020-05-21 19:02
Pranešti!
tai medžiotojai. Jie tupi žvėriažudžiai, teikiantys neaiškia romantiką elementariam ŽUDIMUI, tenkinant SAVO EGOISTINIUS INSTINKTUS. Na jeigu ir kunigas žvėriažudys - tai KOKS JIS ŠVENTIKAS? NUO KADA ŠVENTIKAI LAIMINA ŽUDYNES? Pateisinu žvėrių žudymą TIK VIENINTELIU ATVEJU - jei žmogus miršta iš bado ir to reikia jo IŠGYVENIMUI. Bet ŽUDYTI SAVO MALONUMUI, aiškus psichikos nukrypimas. Šiandien su pasimėgavimu nužudei žvėrį, o ryt - žmogų ?
25
51
Daug serijinių žudikų irgi labai išsilavinusių ir intelektualių yra. ČIa šiaip.
2020-05-21 19:01
Pranešti!
Ai nū, kunigas šaudo, tai vadinasi viskas ok tada :D Nuraminot :D Atėjau paskaityt apie lankus, bet nė žodžio apie tai.
16
29
Super
2020-05-21 18:57
Pranešti!
Na Sirena šaunuoliai. Straipsnio kokybė - pavyzdys net didiesiems portalams. 10 balų!
48
6
Žydrūnas J.
2020-05-21 18:18
Pranešti!
Superinis straipsnis - aiškiai ir logiškai išdėstyta informacija. Dėkui.
48
6
To gaila
2020-05-21 17:14
Pranešti!
Nu jo, ėmė ir davatkų neatsiklausė. Nusivylei, nenusivylei, tai tik tamstos reikalas. Kunigas Aivaras yra šaunus, išmintingas žmogus, turintis tikslų ir siekių, prasmingą hobį, žinių. Aš labai džiaugiuosi, kad turime tokių dvasininkų, kaip kunigai Aivaras, Andrius, Laimonas, Dainius. Smagu, kad į mūsų užkampį atvažiuoja kunigai, o ne kunigėėėėėliai.
59
14
gaila
2020-05-21 17:03
Pranešti!
nusivyliau, kad kunigas Aivaras medžiotojas.
19
51
Rašyti komentarą